شنبه، 5 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » برگزاری نخستین همایش ملی حقوق کشاورزان و مواد غذایی در استان گلستان

برگزاری نخستین همایش ملی حقوق کشاورزان و مواد غذایی در استان گلستان

کد خبر: 10757

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از برگزاری نخستین همایش ملی حقوق کشاورزان و مواد ذایی در استان خبر داد و گفت: این همایش بیست‌وچهارم آبان در گرگان برگزار می‌شود.

محمد برزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان اظهار کرد: نخستین همایش ملی حقوق کشاورزان و مواد غذایی با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار می‌شود.

وی تاریخ برگزاری همایش را بیست‌وچهارم آبان اعلام کرد و افزود: علاقمندان تا هفدهم آبان فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس گرگان خیابان شهید بهشتی، مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان که به عنوان دبیرخانه علمی همایش است، ارسال کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان، مبانی فقهی حقوق کشاورزی و غذا در اسلام، حقوق ملی و بین‌المللی با هدف صیانت از خاک، آب و منابع طبیعی را از جمله محورهای همایش برشمرد و افزود: حقوق ملی و بین‌المللی غذا، حقوق دام، طیور و آبزیان و حقوق محیط زیست از دیگر محورهای این رویداد علمی به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج داوری در بیستم آبان و و مهلت ثبت‌نام نهایی بیست‌ودوم آبان است، افزود: علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر همایش، می‌توانند با شماره‌های ۰۱۷۳۲۲۲۵۸۶۸ یا ۳۲۲۱۶۲۰۴۹ تماس بگیرند.

منبع: imna-804548

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید