چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » آغاز فعالیت ستاد مهر ۱۴۰۳ در اصفهان

آغاز فعالیت ستاد مهر ۱۴۰۳ در اصفهان

کد خبر: 3110

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از آغاز فعالیت ستاد مهر ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ایجاد هماهنگی بین‌بخشی و استفاده از ظرفیت تمام بخش‌های شهرداری اصفهان، پلیس راهور، آموزش و پرورش برای کاهش معضلات و مشکلات ترافیکی بهبود عبور و مرور و ارتقای خدمات از اهداف ستاد مهر ۱۴۰۳ است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز فعالیت ستاد مهر ۱۴۰۳ در اصفهان اظهار کرد: مشکلات و محدودیت‌های زمانی و بودجه‌ای در اجرای پروژه‌های عملیاتی و اجرایی ستاد مهر، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای نتایج مؤثر را ضروری می‌کند.

وی افزود: ایجاد هماهنگی بین‌بخشی و استفاده از ظرفیت تمام بخش‌های شهرداری اصفهان، پلیس راهور، آموزش و پرورش برای کاهش معضلات و مشکلات ترافیکی بهبود عبور و مرور و ارتقای خدمات از اهداف ستاد مهر ۱۴۰۳ است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان راه‌اندازی سامانه سفیر مهر را یکی از اقدامات شاخص حوزه حمل‌ونقل و ترافیک جهت ساماندهی موضوعات سرویس مدارس عنوان کرد و گفت: این سامانه به‌عنوان منبع جمع‌آوری اطلاعات شرایط برنامه‌ریزی برای حجم بالای سرویس‌دهی به دانش آموزان را تسهیل می‌کند و می‌تواند در کیفیت خدمات به متقاضیان سرویس مدرسه و مدیریت و نظارت بر این بخش کمک بسزایی داشته باشد.

حق‌شناس ارائه سرویس‌های ویژه اتوبوسرانی به مدارس پرتراکم با مبدا و مقصد مشترک را امکان‌پذیر دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مدیران مدارس می‌توانند در جابه‌جایی و انتقال دانش‌آموزان نقش موثرتری داشته باشند.

وی اجرای کامل طرح شناورسازی ساعت فعالیت ادارات و تفکیک ساعت فعالیت مقاطع مختلف مراکز آموزشی را از راهکارهای علمی و کارآمد در مدیریت ترافیک عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم با هماهنگی استانداری اصفهان نسبت به اجرای این طرح به‌صورت گسترده در محدوده مرکزی شهر اقدام کنیم.

وی روان‌سازی ترافیک و بهبود حمل‌ونقل عمومی و ارتقای ایمنی را از اهداف اصلی ستاد مهر عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوعات حمل‌ونقل و ترافیک در گستره اجتماعی، در این مسیر ضمن همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از هر گونه پیشنهاد و کمک با روی باز استقبال می‌کنیم.

منبع: imna-763526

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید