چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ایجاد ۴۵۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های علوم پزشکی کرمانشاه

ایجاد ۴۵۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های علوم پزشکی کرمانشاه

کد خبر: 3299

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به ایجاد ۴۵۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های این مجموعه گفت: پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه تا اواخر تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ سه شنبه بیست و نهم خرداد _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد طرح‌های حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه در دولت سیزدهم با اعتبار ۳,۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و طرح‌های نیمه تمام نیز تا اواخر تابستان امسال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح‌های سلامت محور و رفع محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت و درمان اولویت اصلی و اساسی دولت سیزدهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به توسعه عدالت در حوزه بهداشت و سلامت در دولت شهید رئیسی، گفت: در این دولت شاهد تحول بسیار بزرگی در این عرصه هستیم و پروژه‌های بسیار مهمی در استان که حدود ۱۰۰ پروژه بهداشت و درمان را شامل می‌شود تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: پروژه‌های بزرگی همچون ام. آر. آی و اورژانس ۳۰ تخته اسلام آباد غرب، اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه، پروژه ام. آر. آی بیمارستان امام رضا (ع)، آنژیوگرافی بیمارستان امام علی (ع)، بیمارستان ۳۲ تخته روانسر و بیمارستان ثلاث باباجانی که در انتهای کار قرار دارد از جمله این طرح‌ها هستند.

محمدی بیان کرد: کار عمرانی یکی از مجهزترین بیمارستان‌های سرطان در کشور تمام و تجهیزات آن نصب شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین اورژانس‌های ترومای کشور اورژانس بیمارستان طالقانی با وجود ۸۰ تخت بستری در حال بهره‌برداری است، گفت: تأکید رئیس جمهور شهید تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی بود که از سال‌های گذشته باقی مانده و با توجه به پیگیری‌های انجام شده و تخصیص اعتبارات لازم این مهم در استان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پروژه پت‌اسکن عنوان کرد: این پروژه در ۲۲ بهمن سال گذشته با حضور وزیر کشور در استان افتتاح شد و غرب کشور را پوشش می‌دهد و نیاز نیست بیماران سرطانی به مرکز مراجعه کنند.

وی اشاره به افزایش بیش از ۳۰ تحت پی.آی. سی.یو و ان. آی. سی.یو و ۲۴ تخت آی. سی.یو در مرکز استان، گفت: ۹۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده یا در یکی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی بیان کرد: با اجرای این پروژه‌ها در دولت سیزدهم برای ۴۵۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

منبع: imna-764349

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید