چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ۱۱۰ پلاک در پروژه فاز پنجم عمار یاسر تملک شد + فیلم

۱۱۰ پلاک در پروژه فاز پنجم عمار یاسر تملک شد + فیلم

کد خبر: 3537

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم گفت: طی ۱۵ ماه، حدود ۱۱۰ پلاک باقیمانده حدفاصل خیابان معلم تا خیابان شهیدان فاطمی تملک شد و پروژه در اختیار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محمد رمضانی امروز _شنبه دوم تیر_ در دومین مرحله از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹۸ پروژه شهری که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد با اشاره به روند اجرای پروژه فاز پنج عمار یاسر و بلوار جعفر طیار (ع) اظهار کرد: پروژه فاز پنج عمار یاسر ۵۰ ساله و بر زمین مانده بود که با همت شهردار قم و حمایت‌های شورای اسلامی شهر تملک آن در منطقه هفت آغاز شد.

وی افزود: با تلاش همکاران در منطقه ۷ و حمایت‌های بخش مالی و اقتصادی، اعضای شورای شهر، معاونت شهرسازی و معاونت فنی و عمرانی توانستیم طی ۱۵ ماه حدود ۱۱۰ پلاک باقیمانده حدفاصل خیابان معلم تا خیابان شهیدان فاطمی را تملک کنیم و پروژه در اختیار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم عنوان کرد: بخش مهمی از این پروژه تکمیل تونل غدیر و دسترسی‌هایی بود که باید ایجاد می‌شد، همچنین دسترسی‌هایی که در منطقه ۷ و یک با اجرای این پروژه ایجاد شد.

رمضانی گفت: این پروژه موجب توسعه شهر و بهبود دسترسی‌ها می‌شود و امیدوارم در آینده نزدیک این بهره‌برداری موجب بهبود شرایط زیستی در شهر قم شود.

وی عنوان کرد: طرح‌های بازآفرینی برای بهبود فضای محیطی در منطقه هفت مدنظر قرار دارد و امیدواریم در افزایش فضای سبز هسته مرکزی شهر قم نیز موفقیت‌هایی داشته باشیم.

منبع: imna-765431

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید