چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اولین مدرسه اوتیسم کرمانشاه افتتاح شد

اولین مدرسه اوتیسم کرمانشاه افتتاح شد

کد خبر: 3561

اولین مدرسه اوتیسم کرمانشاه با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _ شنبه دوم تیر _ در مراسم افتتاح اولین مدرسه اوتیسم در کرمانشاه این مدرسه را یکی از اقدامات خوب دولت شهید جمهور عنوان و اظهار کرد: این مدرسه در ادامه نگاه عدالت محورانه دولت شهید آیت الله رئیسی در برنامه ساخت قرار گرفت که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی بهترین الگوی خدمت را پیاده کرد، افزود: امیدواریم مکتب خدمت شهید رئیسی تداوم پیدا کند و در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری از این دست در استان باشیم.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در حاشیه افتتاح این مدرسه در جمع خبرنگاران گفت: مدرسه اوتیسم زنده یاد احمد باباخانی نخستین مدرسه اوتیسم کرمانشاه است که با ۱۵ کلاس درس و فضاهای کارگاهی در فضایی به وسعت ۱۰۳۵ متر احداث شده است.

وی افزود: برای ساخت این مدرسه خیر ساز ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۴.۵ میلیارد تومان آن توسط خانواده خیر مدرسه ساز مرحوم احمد باباخانی تأمین شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت همزمان ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع در قالب پروژه‌های چله خدمت در استان افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، امروز همچنین مدرسه ۱۵ کلاسه خیر ساز حشمت الله عیوضی با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در محله محروم جعفرآباد کرمانشاه کلنگ‌زنی شد.

منبع: imna-765526

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید