چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » فعالیت ۲۶۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کاشان

فعالیت ۲۶۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کاشان

کد خبر: 3680

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از آمادگی ۲۶۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان ضمن دعوت حضور باشکوه مردم این منطقه در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، اظهار کرد: هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای است که همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

وی افزود: حضور حداکثری و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، همواره نمادی از وحدت و انسجام ملی و موجب استمرار عزتمند انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: مردم عزیز ما در هشتم تیرماه ماه نشان می‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، هم چنان مصمّم، با نشاط و متحدند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تأکید فرموده‌اند، انتخابات را با "حضور حداکثری" به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تبدیل می‌کنند.


محمدی فشارکی تصریح کرد: اینجانب به عنوان نماینده دولت در منطقه کاشان از ملت ایران به ویژه مردم ولایی و انقلابی این شهرستان برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت نموده و یقین دارم که بار دیگر این حضور، عاملی برای وحدت و انسجام در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی خواهد بود.

وی افزود: پیشاپیش حضور آگاهانه و پرشورتان را در پای صندوق‌های رأی قدر می دانم.

به گفته وی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۲۶۲ شعبه اخذ رأی که ۲۳۴ شعبه ثابت و ۲۸ مورد سیار است، ۲۳۹ عدد از این شعبات شهری و ۲۳ عدد دیگر در حوزه روستایی انتخاباتی پرشور و حماسه ساز را در این منطقه برای کشور رقم می‌زند.

منبع: imna-766135

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید