چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تفکر انقلابی به حداقل‌ها در کشور راضی نیست/ حل مشکلات در گرو استفاده از فرصت‌ها است

تفکر انقلابی به حداقل‌ها در کشور راضی نیست/ حل مشکلات در گرو استفاده از فرصت‌ها است

کد خبر: 4108

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انقلاب ما به قله‌ها نگاه دارد گفت: تفکر انقلابی به حداقل‌ها راضی نیست، حل بسیاری از مشکلات با قوت و استفاده حداکثری از تمام فرصت‌ها امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سعید جلیلی _یکشنبه دهم تیر_ در جمع عظیم مردم دارالعباده یزد با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌الله صدوقی و درود بر روان پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس و بزرگداشت علمای بزرگ یزدی از جمله آیت‌الله حائری یزد، آیت‌الله خاتمی و دیگر علما، اظهار کرد: شهر تاریخی یزد در دل کویر تشنه و گرم به یک شهر ممتاز، با فرهنگ، مؤمن، پرجاذبه و جهانی تبدیل شده است و به ما می‌آموزد که اگر این روزها می‌گوئیم یک جهان یک فرصت نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان برنامه چهار ساله، یک جهان فرصت داریم و با استفاده از این فرصت‌ها باید یک ایران ثمره کسب کنیم.

وی با بیان اینکه برخی با بزرگ کردن ضعف‌ها عنوان می‌کنند که این شعار ادعایی بیش نیست، افزود: شهر و استان یزد به تنهایی خود بهترین دلیل و نمونه عالی برای تحقق این شعار است که مردم و گذشتگان آن از فرصت‌های خود به بهترین نحو استفاده کردند و اکنون شما به این شهر افتخار می‌کنید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تمام این دستاوردها حاصل همت و خلاقیت یزدی‌ها بوده، این دو مؤلفه نیاز جدی و همیشگی ما بوده است و همه یزدی‌ها به این جایگاه فاخر و پرشکوهی که برای خود رقم زدند افتخار می‌کنند؛ شما می‌بینید از دل اعماق زمین قنات و بادگیر می‌زنند و نشان می‌دهند که از هر فرصتی باید استفاده حداکثری کرد تا بهترین ثمره را داشت.

جلیلی ادامه داد: استفاده از فرصت‌ها به بهترین نحو هنر مردم ایران و مردم یزد است، هنر ایرانی استفاده حداکثری از فرصت‌ها با تأکید بر هویت و اصالت ملت ایران است که منجر به پیشرفت و ارتقای کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون شما بین انتخاب دو نگاه و رویکرد قرار دارید، اضافه کرد: رویکرد ما مبتنی بر اصالت و هویت تاریخی شما مردم ایران و یزد است، رویکردی که می‌گوید فرصت را بشناسیم، برای آن برنامه داشته باشیم و با همت و خلاقیت آن برنامه را دنبال کنیم تا روز به روز پیشرفت، جهش و تعالی در کشور رقم بخورد.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: رویکرد دیگر و مقابل نیز رویکردی است که مدام از ضعف‌ها می‌گوید، جریان واداده به غرب که مشکلات را فهرست می‌کند، البته قبول داریم ضعف‌هایی وجود دارد، اما ضعف را با ضعف نمی‌توان رفع کرد، می‌توانیم ضعف‌ها را با قدرت برطرف کنیم.

جلیلی تاکید کرد: این قدرت مردم ایران بود که در دشوارترین شرایط و در ۴۵ سال انقلاب که دشمنان حرکت‌های مختلفی داشتند، پیروز و مقتدر جلوه کردند تا دشمنان جرأت نکنند نگاه چپ و تجاوزگرانه‌ای به خاک میهنمان داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب ۱۷ هزار نفر از مردم، شخصیت‌های برجسته، امام جمعه‌های کهن‌سال را شهید و این جنگ را هشت سال بر ما تحمیل کردند، تصریح کرد: صدام در دوران جنگ از سوی یکی از کشورها تنها ۳۰ میلیارد دلار کمک دریافت کرده بود، قدرت و جایگاه ما اکنون در شرایطی است که دنیا بعد از ۳۷ سال گذشت از پایان جنگ دیگر جرأت ندارد به خاک ایران چشم طمع داشته باشد و تجاوزگری کند، زیرا ملت ما خود را باور داشتند، ایستادند و از آرمان‌ها، منافع و حقوق خود دفاع کردند.

نامزد جبهه انقلاب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیان اینکه برخی می‌گفتند چون دشمن راهبردهای سخت تحریم و جنگ اقتصادی ایجاد کرده است نمی‌توانیم کاری کنیم ادامه داد: با این نگاه کشور را هشت سال تعطیل کردند و رشد اقتصادی کشور طی هشت سال منفی و صفر شد و متوسط رشد اقتصادی ۰.۷ درصد بود، این تفکر بود که دلار ۳ هزار تومانی را به ۳۰ هزار تومان افزایش داد.

جلیلی گفت: دولت یازدهم و دوازدهم با هشت تحریم کار خود را آغاز کرد و دولت را با ۱۵۰۰ تحریم تحویل دولت سیزدهم داد، همان دولت دوازدهمی که در بهمن دسته‌جمعی نامه نوشتند که اگر فلان تفاهم‌نامه امضا نشود اسفند حقوق نمی‌دهیم، اکنون می‌بینید در تیر ۱۴۰۳ کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم به این همه پیشرفت رسیده و این ثمره انتخابی است که شما در سال ۱۴۰۰ داشته‌اید.

وی با تأکید بر اینکه انتخابی مبتنی بر نگاه اصیل متناسب با هویت ایرانی اسلامی داشته باشید، افزود: امروز ما فرصت‌های زیادی از جمله در بخش گردشگری داریم، با این سرمایه‌های بزرگ می‌توانیم یک جهش بزرگ در کشور رقم بزنیم به این شرط که هر روستا سلولی برای جهش کشور شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تفکر انقلابی به قله‌ها نگاه می‌کند، تفکر انقلابی به حداقل‌ها راضی نیست؛ حل بسیاری از مشکلات با قوت و استفاده حداکثری از تمام فرصت‌ها امکان‌پذیر است.

منبع: imna-767917

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید