جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تذکر عضو شورا به شهردار مشهد برای پرداخت نکردن به موقع مطالبات پیمانکاران

تذکر عضو شورا به شهردار مشهد برای پرداخت نکردن به موقع مطالبات پیمانکاران

کد خبر: 4603

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: برخلاف گزارش‌هایی که وضعیت مالی شهرداری را مساعد نشان می شود اما مطالبات پیمانکاران و پرداخت نشدن بدهی‌ها حاکی از موضوع دیگری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مجید دبیریان، امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در تذکری خطاب به شهردار مشهد اظهار کرد: متأسفانه هر جلسه تا جلسه بعد عملکرد شهردار به نحوی است که باید چندین تذکر بدهیم.

وی افزود: البته امیدواریم، شهردار محترم از تذکرات نمایندگان مردم ناراحت نشود و به‌جای گله‌گذاری از تذکرات، روند اصلاح امور را در پیش گیرند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: در خصوص برگشت مکرر لوایح که تعدادش بسیار زیاد و علت اصلی آن ضعف مدیریت شهردار و اختلافات زیاد در بدنه اجرایی شهرداری است، زمانی که لوایح از شهرداری به شورا ارسال می‌شود، باید بررسی کامل انجام شود تا وقت نمایندگان مردم گرفته نشود.

دبیریان افزود: بر خلاف گزارش‌هایی که وضعیت مالی شهرداری را مساعد نشان می‌شود اما مطالبات پیمانکاران و پرداخت نکردن بدهی‌ها حاکی از موضوع دیگری است.

عضو شورای شهر مشهد گفت: پرداخت رفاهیات و اضافه کار پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری چندین ماه است که با تأخیر انجام می‌شود، این موضوع ناشی از ضعف معاونت برنامه‌ریزی در پرداخت مطالبات آنها است.

منبع: imna-770239

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید