جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تشکیل ستاد امر به معروف در ۴۱ شهر استان/ فعالیت رسانه‌ها مصداقی از معروف است

تشکیل ستاد امر به معروف در ۴۱ شهر استان/ فعالیت رسانه‌ها مصداقی از معروف است

کد خبر: 4617

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: فعالیت رسانه‌ها مصداقی از معروف است و در این راستا باید گفت که مصادیق معروفات و منکرات به عدد امور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محسن مظاهری ظهر امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام محرم اظهار کرد: فعالیت رسانه‌ها مصداقی از معروف است و در این راستا باید گفت که مصادیق معروفات و منکرات به عدد امور است.

وی افزود: طبق قانون، همه آنچه که در قانون اساسی و شرع مقدس به معنای ایجابی بیان شده معروف و آنچه نهی شده، مصداق منکر است و بر همین اساس امر به معروف و نهی از منکر محدودیتی ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این ستاد مطرح کرد: گسترش ستادهای امر به معروف یکی از اقدام مدنظر بود که در این راستا در حال حاضر در ۲۷ شهرستان ستاد فعال داریم‌، البته در شهرهای بزرگ در مناطق نیز شوراها شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مظاهری اظهار کرد: در سطح استان ۱۱۴ شهر داریم که ۵۲ شهر شرایط لازم برای ستاد را دارد که در حاضر در ۴۱ شهر ستادها شکل گرفته است.

وی ادامه داد: قانون بیان می‌کند که تمام دستگاه‌های حاکمیتی مکلف به تشکیل شورای امر به معروف هستند، از سویی پس از دستگاه‌ها نیز حلقه‌های میانی ذکر شده است.

این خبر در حال تکمیل است…

منبع: imna-770348

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید