چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » درج کیوآرکد در پلاک‌های آبی منازل گامی در مسیر نظام آدرس‌دهی

درج کیوآرکد در پلاک‌های آبی منازل گامی در مسیر نظام آدرس‌دهی

کد خبر: 4629

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با کمک اداره پست استان توسط کیوآرکد، کد پستی و آدرس هر منزل را در پلاک‌های آبی هوشمند طراحی کرده‌ایم که این اقدام جز نظام آدرس‌دهی است.

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای مشخص کردن مسیر عبور در سطح خیابان‌ها خط‌کشی‌هایی وجود دارد، همچنین تابلوهایی که در مسیر با عنوان سرعت گیرها یا کاهش سرعت نصب می‌شود، برای افرادی که در شهر ساکن هستند بسیار کمک کننده است.

وی با بیان اینکه در مسیرهایی که خط‌کشی‌ها و تابلوها مشخص نیست، مشکلاتی برای شهر و شهروندان به وجود می‌آید، افزود: در بعضی مراسم‌، ضربه و صدماتی به تابلوها وارد می‌شود که این آسیبی به شهر وارد کرده است و مشکلات بسیاری را برای شهر و شهروندان به وجود می‌آورد.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: هر شهر برای سهولت در راهنمایی و رانندگی، ترافیک، امنیت، ایمنی مسیر، پیشگیری از ازدحام و ترافیک در خیابان‌ها، راهنمایی در جهت رسیدن به مقصد مورد نظر و جلوگیری از آلودگی هوا باید نسبت به تابلوهای آدرس‌دهی و نشانه‌های سطح شهر توجه داشته باشد، زیرا که آن‌ها نشانه توسعه و پیشرفت شهر تلقی می‌شود.

شریعتی گفت: با کمک اداره پست استان توسط کیوآرکد، کد پستی و آدرس هر منزل را در پلاک‌های آبی هوشمند طراحی کرده‌ایم که این اقدام جز نظام آدرس‌دهی است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان نسبت به دیگر کلان‌شهرها وضعیت بهتری در رابطه با خط‌کشی و تابلوهای آدرس‌دهی دارد، ادامه داد: با طرحی ارزشمندی که در شهر اصفهان دنبال شد، هرکوچه‌ای را به نام و عکس شهید مزین کردیم.

منبع: imna-770109

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید