چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اولویت دولت چهاردهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد/ همه باید برای موفقیت دولت تلاش کنیم

اولویت دولت چهاردهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد/ همه باید برای موفقیت دولت تلاش کنیم

کد خبر: 4664

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: اولویت دولت باید سر و سامان دهی به وضعیت معیشتی مردم و تداوم راه شهید رئیسی باشد و کارهای نیمه تمام دولت سیزدهم را تکمیل کند.

سیدمسعود خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس دولت چهاردهم اظهار کرد: امروز وقت عمل است و همه باید تلاش کنیم تا رئیس جمهور منتخب ملت پیروز و موفق باشد.

وی با اشاره به توازن آرا در برخی استان‌ها و تمایل بیشتر برخی استان‌ها به کاندیداتوری رئیس جمهور منتخب افزود: دکتر پزشکیان پیش‌تر تاکید داشته که مخالف نگاه قومیت گرایی است و البته بر لزوم استفاده از افراد متخصص و باتجربه نیز تاکید کرده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زین پس دکتر پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران است، گفت: در نگاه دکتر پزشکیان اشراف بر وزارتخانه‌ها و توانمندی و صلاحیت فردی از نظر تعهد و تخصص مهمترین شرط است و به نظر نمی‌رسد همه امکانات را به استان‌های خاصی اختصاص دهد.

وی در خصوص اولویت‌های دولت چهاردهم ابراز کرد: اولویت دولت باید سر و سامان دهی به وضعیت معیشتی مردم و تداوم راه شهید رئیسی باشد و کارهای نیمه تمام دولت سیزدهم را تکمیل کند.

خاتمی تشریح کرد: دولت سیزدهم در زمینه توسعه فیبرهایی نوری، فروش نفت و حل مشکل آب در سطح کشور برنامه‌های بسیار خوبی را ارائه و پیگیری کرد که نیمه تمام مانده است و همانطور که شهید رئیسی اولویت خود را اتمام پروژه‌های نیمه تمام قرار داده بود لازم است دکتر پزشکیان نیز بر این کار اهتمام ورزد.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیمارستان‌ها و پروژه‌هایی که شهید رئیسی افتتاح کرد، پروژه‌های بر زمین مانده در دو دهه گذشته بود، یادآور شد: اولویت دکتر پزشکیان هم باید ادامه همین مسیر و نیز رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم باید باشد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گسترش عدالت، شعار کلی جمهوری اسلامی است و هر مسئولی باید به آن توجه کند، خاطرنشان کرد: همه افراد فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی باید برای موفقیت دولت در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

منبع: imna-769936

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید