شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » توقیف شناور حامل قاچاق در آبهای استان بوشهر

توقیف شناور حامل قاچاق در آبهای استان بوشهر

کد خبر: 4711

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل کالای قاچاق توسط ماموران پلیس گمرک استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حیدر سوسنی امروز_ سه شنبه نوزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس گمرک استان با انجام اقدامات پلیسی و فنی نسبت به شناسایی یک فروند شناور باری حامل کالای غیرقانونی در اسکله بندر کنگان اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد صاحبان کالا قصد دارند با اعمال غیرقانونی اقدام به تخلیه کالای موجود در شناور کنند که پلیس گمرک استان با همکاری گمرک کنگان نسبت به توقیف شناور مورد نظر اقدام کرده و از شناور توقیفی مقادیر زیادی کالای قاچاق از نوع انواع لوازم آرایشی، پوشاک، پارچه و انواع لوازم خانگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا تعداد ۴ نفر متهم شناسایی و دستگیر شده و به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: ارزش اولیه کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از یازده میلیارد تومان برآورد شد.

سردار سوسنی به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری کرده و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و سوخت را، به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

منبع: فارس

منبع: imna-770681

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید