جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ۱۰ پروژه‌ شاخص سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان روی ریل اجرا

۱۰ پروژه‌ شاخص سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان روی ریل اجرا

کد خبر: 4868

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان آخرین وضعیت اجرای ۱۰ پروژه شاخص این سازمان را که از سال گذشته استارت خورد، تشریح کرد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های شاخص سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ پروژه شاخص برای این سازمان در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه احداث شهرک بازیافت (فاز نخست) یکی از پروژه‌های شاخص این سازمان در سال گذشته است، افزود: در حال حاضر این پروژه در مرحله طراحی معابر شهرک بازیافت قرار دارد و عملیات دیوارپوش آن اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: اجرای عملیات گازرسانی کارخانه پردازش یکی دیگر از این پروژه‌ها بود که در حال حاضر عملیات حفاری و لوله‌گذاری آن افتتاح، تمام تجهیزات خریداری و حفاظت کاتدی و تجهیزات آن نصب شده است.

ساکتی با اشاره به پروژه طراحی شبکه آب‌رسانی به کارخانه گفت: نقشه طراحی توسط پیمانکار به سازمان ارسال شد و در حال حاضر در مرحله تأیید توسط سازمان پسماند است.

وی ادامه داد: پروژه استقرار اپلیکیشن جامع مدیریت پسماند (اصپاک) در مرحله بهره‌برداری قرار دارد، همچنین تصفیه‌خانه پساب شیرابه زباله سایت بازیافت اصفهان افتتاح شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات احداث واحد پیرولیز از ضایعات خطوط پردازش پسماند شهری، بر اساس دستور هیئت مدیره از دستور کار این سازمان خارج شد.

ساکتی با بیان اینکه توسعه و نوسازی ناوگان یکی از پروژه‌های شاخص این سازمان در سال گذشته است، گفت: تاکنون پنج دستگاه کارون خرید و تحویل داده شده است، همچنین نامه درخواست ۱۲ عدد دستگاه نیسان پادرا پالس به شهرداری مرکزی ارسال شد و به دلیل نبود تخصیص بودجه اقدامی صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه طراحی و احداث واحد نیمه صنعتی هاضم بی‌هوازی با ظرفیت پنج تن یکی دیگر از پروژه‌های شاخص این سازمان در سال گذشته بود، ادامه داد: در حال حاضر طراحی این عملیات انجام و نسخه نهایی توسط پیمانکار به کارفرما داده شده است و در مرحله تحویل‌گیری توسط اداره کل طراحی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه زیرساخت کارخانه تاکید کرد: برای تأیید، نقشه‌های برق به سازمان طراحی ارسال شده است، همچنین احداث بازیافت نخاله ساختمانی یکی دیگر از پروژه‌ها بوده که در مرحله عقد قرارداد و آغاز عملیات تسطیح قرار دارد.

منبع: imna-771043

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید