جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » آغاز به‌کار «حسینیه گردشگری» در یزد

آغاز به‌کار «حسینیه گردشگری» در یزد

کد خبر: 5153

مسئول دبیرخانه حسینیه ایران با اشاره به آغاز بکار حسینیه گردشگری در یزد هم‌زمان با روز تاسوعای حسینی، گفت: گردشگران مذهبی با گذراندن ورکشاپ‌های آموزشی با واقعه کربلا و هدف قیام امام حسین(ع)آشنا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید حسن حسینی با اشاره به آغاز به کار حسینیه گردشگری در یزد هم‌زمان با روز تاسوعای حسینی، اظهار کرد: گردشگران مذهبی با گذراندن ورکشاپ‌های آموزشی با واقعه کربلا و هدف قیام امام حسین (ع) آشنا خواهند شد.

وی یکی از اهداف ایجاد این حسینیه را سفیر پروری در موضوع واقعه کربلا عنوان کرد و افزود: گردشگران داخلی و خارجی بعد از حضور در این حسینیه سفیران بالقوه برای فرهنگ عاشورا هستند.

مسئول دبیرخانه حسینیه ایران خاطرنشان کرد: روحانیون مسلط به زبان‌های مختلف دنیا در محل حسینیه گردشگری یزد برای صحبت با گردشگران حضور می‌یابند و گردشگران هم با در حضور هیئت‌های عزاداری و نوحه‌خوانی با این فرهنگ و معانی نوحه‌ها آشنا خواهند شد.

حسینی ادامه داد: فعالیت حسینیه گردشگری یزد تا سیزدهم محرم ادامه دارد و در روز عاشورا نیز تور رایگان برای حضور در مراسم عزاداری سالار شهیدان به شهرستان‌های تفت، مهریز و اشکذر اعزام می‌شود.

وی اهدای ماکتِ نخل و کتابچه زبان انگلیسی با موضوع اهداف قیام امام حسین (ع) را از دیگر برنامه‌های جانبی در کاروان‌های حسینیه گردشگری عنوان کرد.

منبع: imna-772330

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید