چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » گیتی پسند پیروز الکلاسیکو/ کراپ الوند حریف مس نشد

گیتی پسند پیروز الکلاسیکو/ کراپ الوند حریف مس نشد

کد خبر: 5363

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان پس از برگزاری هفت بازی به پایان رسید.

شهرداری ساوه ۳ _ فرش‌آرا مشهد ۳

در اولین جدال هفته دوم دو تیم شهرداری ساوه و فرش آرای مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و جدال دو تیم با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

در این تقابل ابتدا شهرداری ساوه با گل‌های فرزاد رعیت و حمیدرضا مرادیان از رقیب خود پیش افتاد، اما پس از آن گلزنی حمید قهرمانی و دبل قدرت بهادری موجب شد فرش آرا تیم برتر میدان باشد.

در دقایق پایانی مسابقه امیر حسین ابطحی بار دیگر برای شهرداری ساوه موفق به گلزنی شد و در نهایت دیدار دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

کراپ الوند ۱ _ مس سونگون ۳

در دومین تقابل هفته کراپ الوند برابر تیم پر مهره مس سونگون صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف خود شد.

در این جدال مطابق با آنچه انتظار می‌رفت مسی‌ها از رقیب خود پیش افتادند و محمد نجف زنگی و علی اصغر حسن‌زاده برای این تیم موفق به گلزنی شدند.

با وجود اینکه سجاد یوسف خواه یکی از گل‌های خورده کراپ الوند را جبران کرد، اما گلزنی مهدی جاوید برای مس سونگون موجب شد نماینده الوند نتیجه این بازی را واگذار کند.

ایرالکو اراک ۲ _ هیئت فوتبال قم ۳

در دیگر جدال هفته دوم دو تیم ایرالکو و هیئت فوتبال قم مقابل یکدیگر قرار گرفتند و جدال آن‌ها با نتیجه سه بر دو به سود نماینده قم به پایان رسید.

در این مسابقه اراکی‌ها با گل‌های رحمان سارانی و محمد گراوند از رقیب خود پیش افتادند و تا مدت‌ها تیم برتر میدان بودند، اما کامبک تماشایی هیئت فوتبال قم موجب شد این تیم با گل‌های علیرضا روحانی، مصطفی موسوی و علی باباییان پیروز این بازی باشد.

سفیر گفتمان ۵ _ پالایش نفت اصفهان ۲

در چهارمین مسابقه هفته دوم نماینده اصفهان در جدالی پر گل نتیجه را به رقیب خود واگذار کرد.

در این مسابقه یک طرفه ابتدا تیم سفیر گفتمان با گل‌های مرتضی فرزانیان و علیرضا محمودی از پالایش نفت پیش افتاد، اما دقایقی بعد آرتا رضایی با گل به خودی یکی از گل‌های خورده نماینده اصفهان را جبران کرد.

پس از آن امیر حسین تقوی دو مرتبه و محمد اسدشیر برای سفیر گفتمان موفق به گلزنی شدند.

با وجود اینکه بهنام فکور دومین گل پالایش نفت اصفهان را به ثمر رساند، اما در نهایت جدال آن‌ها با نتیجه پنج بر سه به سود سفیر گفتمان به پایان رسید.

فولاد زرند ایرانیان ۳ _ فولاد هرمزگان ۳

جدال فولادی‌های هفته دوم لیگ برتر با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که ابتدا تیم فولاد زرند با گل‌های پژمان بهادیوند و امیر حمزه صدیق‌زاده از رقیب خود جلو افتاد، اما حمزه کدخدایی، علیرضا شیخلر و سروش احمدنیا با گلزنی خود فولاد هرمزگان را با نتیجه سه بر دو از رقیب پیش انداختند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید این جدال با پیروزی نماینده هرمزگان به پایان خواهد رسید پژمان بهادیوند با دبل خود یک امتیاز ارزشمند این بازی را در جیب فولاد زرند گذاشت.

گیتی پسند ۶ _ سن‌ایچ ساوه ۱

الکلاسیکوی مهیج ایران در هفته دوم با پیروزی پر گل نماینده اصفهان به پایان رسید.

در این بازی گیتی پسند تیم برتر میدان بود و محمد رضا سنگ‌سفیدی، محمد درخشانی دو مرتبه، بهمن جعفری، علیرضا رفیعی و مسعود یوسف برای این تیم موفق به گلزنی شدند.

بهنام فعال نیز یکی از گل‌های خورده سن ایچ را جبران کرد و در نهایت جدال دو تیم با نتیجه شش بر یک به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید.

پالایش نفت بندر عباس ۴ _ گهر زمین سیرجان ۱

در آخرین تقابل هفته دوم این دو تیم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و جدال آن‌ها با نتیجه چهار بر یک به سود نماینده سیرجان به پایان رسید.

علی جوذری دو مرتبه، محمد حسین بازیار و امیر حسین دهقانی بازیکنانی بودند که برای پالایش نفت گلزنی کردند و بهروز اسدی نیز تک گل گهر زمین سیرجان را به ثمر رساند.

جدول لیگ برتر فوتسال پس از پایان هفته دوم

گیتی پسند پیروز الکلاسیکو/ کراپ الوند حریف مس نشد

منبع: imna-773116

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید