جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » کشف ۱۴۰ میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان

کشف ۱۴۰ میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان

کد خبر: 5432

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف دو انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز با رصد اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از دپوی محموله‌ای از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بی‌کیفیت در دو انبار غیر رسمی شهر اصفهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام شدند و این انبارها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات بیش از ۷۰ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف که همگی فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بودند و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

علینقیان‌پور ارزش تقریبی محموله مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و دو نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راه حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت طلب و ناامن کنندگان اقتصاد جامعه است، خاطرنشان کرد: پلیس مصمم به برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا است و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه قاچاق کالا را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع مأموران ما برسانند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

منبع: imna-773490

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید