جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » توقیف ۴۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف در اردستان

توقیف ۴۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف در اردستان

کد خبر: 5764

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از توقیف ۴۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف در اجرای طرح‌های ارتقای اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

مصطفی صادق‌زاده در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پلیس به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتور سیکلت سوارانی که با حرکات نمایشی و پرخطر ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود موجبات وحشت و مزاحمت برای شهروندان می‌شوند طرح‌های برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف را به اجرا درآورد.

وی افزود: عوامل پلیس راهور با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان با اجرای متعدد طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در راستای برخورد با پلاک مخدوش، فاقد پلاک و گواهینامه، دستکاری غیرمتعارف با آلودگی صوتی، تخلفات حادثه ساز، دستور قضائی توقیف و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اقدام به توقیف ۴۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تصریح کرد: در اجرای این طرح‌ها، با راکبان موتور سیکلت‌های متخلف برخورد و ۴۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

صادق‌زاده گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف برقراری نظم و امنیت ادامه داشته و با موتور سوارانی که به حقوق دیگران احترام نگذاشته و قانون‌شکنی می‌کنند برخورد خواهد شد.

منبع: imna-775099

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید