شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی از ۱۷ تا ۱۹ مرداد در اصفهان برگزار می‌شود

نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی از ۱۷ تا ۱۹ مرداد در اصفهان برگزار می‌شود

کد خبر: 6507

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان از برگزاری نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی از ۱۷ تا ۱۹ مرداد خبر داد و گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های مختلف عفاف و حجاب، صنایع دستی، مشاغل خانگی، مایحتاج سفر اربعین، لوازم التحریر، کیف و کفش مدارس و نیز خدمات مشاوره کسب و کار به عموم مردم ارائه می‌شود.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۱۹ مردادماه در حسینیه شهدای بسیج واقع در خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران دایر است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۱ از آن دیدن کنند.

وی نمایشگاه امسال را بزرگترین نمایشگاهی دانست که تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی در این ناحیه برگزار شده است و افزود: این نمایشگاه به همت بسیج سازندگی ناحیه و با همکاری بسیج جامعه زنان ناحیه امام صادق (ع) برپا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در خصوص محورها و موضوعات نمایشگاه تشریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های متعدد با موضوعات مختلفی وجود دارد که غرفه‌های صنایع دستی، غرفه عفاف و حجاب و غرفه‌های تولیدات خانگی از جمله مهمترین بخش‌های نمایشگاه امسال هستند.

وی ادامه داد: بانوان می‌توانند از غرفه‌های عفاف و حجاب دیدن کرده و مایحتاج خود را در این زمینه خریداری کنند؛ همچنین همه اقشار مردم می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه برخی از اقلام ضروری زندگی خود را به صورت بدون واسطه و از تولید به مصرف با پایین‌ترین قیمت خریداری کنند.

نصر اصفهانی ابراز کرد: بخش عمده‌ای از غرفه‌ها مربوط به تولیدات کارگاه‌های خانگی یا کارگاه‌های کوچکی است که مردم با تسهیلات بسیج سازندگی ایجاد کرده‌اند و زمینه اشتغال بسیاری از زنان و مردان را در این کارگاه‌ها فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: اقلام مورد نیاز برای سفر اربعین در غرفه‌های این نمایشگاه با تخفیف ویژه ارائه می‌شود و در کنار آن مردم می‌توانند از خدمات اجتماعی نظیر مشاوره در حوزه کارآفرینی، مشاوره جهت حل معضلات اجتماعی، مشاوره جهت حل مشکلات خانوادگی و دغدغه‌های محلات استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان یادآور شد: معرفی کارآفرینان نخبه از دیگر محورهای نمایشگاه است تا علاقه مندان به حوزه کارآفرینی و ایجاد کسب و کار مستقل بتوانند از مشاوره و تجربه این کارآفرینان نخبه برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنند.

وی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس اظهار کرد: کیف و کفش و سایر اقلام مورد نیاز برای دانش آموزان به ویژه لوازم‌التحریر در این نمایشگاه عرضه می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند برای خرید لوازم مدرسه فرزندان خود با تخفیف ویژه اقدام کنند.

نصر اصفهانی با تاکید بر تخفیف ویژه محصولات ارائه شده در نمایشگاه گفت: برای برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این ناحیه با اتاق اصناف و فرمانداری اصفهان هماهنگ شده‌ایم تا تولیدکنندگان و کسبه بتوانند در قالب بازارچه‌ای اجناس خود را ارائه دهند و به فروش برسانند؛ لذا از همه خانواده‌ها و اهالی شهر دعوت می‌کنیم از نمایشگاه دیدن کرده و محصولات مد نظر خود خود را خریداری کنند.

وی پیرامون هدف از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: هدف فقط دایر کردن بازارچه نبود بلکه هدف حمایت از تولیدکنندگانی است که با سرمایه‌ای ناچیز از حمایت‌های بسیج سازندگی استفاده کرده، کارگاهی را فعال کرده و به تولید مشغول شده‌اند و بر همین اساس زمینه را برای عرضه تولیدات آنها فراهم کرده‌ایم تا علاوه بر تولیدکنندگان به مصرف کنندگان نیز با ارائه محصولات بدون واسطه کمک کرده باشیم و رضایتمندی هر دو را حاصل کنیم.

منبع: imna-778068

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید