شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » آتش گرفتن خودرو سمند و فوت زن میانسال در رشت + فیلم

آتش گرفتن خودرو سمند و فوت زن میانسال در رشت + فیلم

کد خبر: 6704

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: بر اثر انفجار توام با آتش سوزی یک دستگاه خودرو سمند در شهر، یک زن حدودا ۵۰ ساله به دلیل شدت سوختگی، فوت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد علیزاده، چهارشنبه هفدهم مرداد_ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه انفجار توأم با آتش سوزی یک دستگاه خودرو سمند در رشت ساعت ۲۳:۲۱ چهارشنبه هفدهم مرداد به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۵ آتش نشان و افسر ارشد با پنج خودرو اطفای حریق به محل حادثه در خیابان کردمحله رشت اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: به محض رسیدن به میدان کردمحله، شعله‌وری یک دستگاه خودروی سمند مشاهده شد که یک زن حدوداً ۵۰ ساله به شدت دچار سوختگی و فوت شده بود.

علیزاده با بیان اینکه این خودرو دارای پنج سرنشین بود، تصریح کرد: سرنشینان خودرو یک مرد حدوداً ۵۳ ساله، ۲ کودک خردسال و دو خانم حدوداً ۲۳ و ۵۰ ساله بود که چهار سرنشین دیگر دچار آسیب دیدگی و سوختگی شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی این خودرو در دست بررسی است، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع: imna-779103

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید