چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » میزبانی قزوین از جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

میزبانی قزوین از جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

کد خبر: 6928

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین براتی ظهر امروز _یکشنبه بیست‌ویکم مرداد_ در جلسه هماهنگی برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر در استان قزوین با اشاره به عرصه تفاخرآمیز جبهه مقاومت و احترام به ساحت مقدس شهدای عظیم‌الشأن دفاع مقدس اظهار کرد: همه شما از دغدغه‌مندان و کسانی هستید که نسبت به مقاومت، این حیثیت غرورآفرین حوزه بین‌الملل توجه و تعصب ویژه دارید و همه بالتبع در راستای حمایت از این جشنواره و به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن آن از تمام توان و ظرفیت دستگاه خود بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره به معنای رقم خوردن یک اتفاق فاخر و معرفی ظرفیت گران‌سنگ دفاع مقدس است، چنانچه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند «دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است».

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همراهی دوستان در بسیج هنرمندان، سپاه، شهرداری و شورای شهر به روال قبل با یک اراده و خرد جمعی در امور دست به دست هم داده‌اند و رویداد خوبی را در این خصوص رقم خواهند زد.

براتی ادامه داد: ظرفیت بسیج با توجه به اینکه عقبه درخشانی دارد، ظرفیت خوبی است و یک جشنواره موضوعی نیز تحت عنوان تئاتر بسیج وجود دارد که از آن ظرفیت نیز به شایستگی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری و همراهی‌های همیشگی کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: مجموعه شهرداری نیز از دیگر ظرفیت‌های خوب در برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

مدیرکل ارشاد استان قزوین با تاکید بر محتوای این جشنواره، افزود: امید است که بتوانیم در حوزه ترویج فرهنگ مقاومت و ارائه اقدامات شاخص و ارزشمند، شاهد اتفاقات و بازخوردهای اجتماعی خوب و مؤثری باشیم.

منبع: imna-780030

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید