شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » از شهید رئیسی آموختیم که نسبت به طرح‌های بر زمین مانده دولت‌های گذشته متعهد باشیم

از شهید رئیسی آموختیم که نسبت به طرح‌های بر زمین مانده دولت‌های گذشته متعهد باشیم

کد خبر: 7017

استاندار اصفهان گفت: از شهید رئیسی آموختیم نسبت به کارهایی که در دولت‌های گذشته آغاز شده است متعهد هستیم، سالن ورزشی شهرستان نطنز نیز با همین رویکرد تکمیل شد و در مدار خدمت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در حاشیه سفر به شهرستان نطنز، عنوان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد، رشد و توزیع متوازن از خدمت رسانی به مردم بود که یکی از قله‌های این بخش در حوزه بهداشت و درمان مشهود است.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی وضعیت اسفباری در کشور حاکم بود و همه به آن واقف هستند.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به حضور پزشکان خارجی در کشور جهت درمان بیماران، خاطرنشان کرد: عموم جامعه در شرایط سختی به سر می‌بردند و همین باعث می‌شد که امید به زندگی در سال‌های نزدیک به انقلاب اسلامی، ۵۲ سال باشد.

مرتضوی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب زیرساخت‌هایی در کشور فراهم شد تا اوضاع زندگی مردم بهبود یابد و اکنون در دولت سیزدهم شاهد افتتاح و شکوفایی پروژه‌هایی هستیم که بستر آن از سال‌ها پیش رقم خورده است.

وی ضمن اشاره به همه ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور در دولت سیزدهم، ادامه داد: شهید جمهور آیت الله رئیسی کشور را در شرایط سختی در دست گرفت و آمار کشتگان کرونا خود بیان این موضوع است‌.

استاندار اصفهان گفت: در نخستین جلسه دولت سیزدهم معاون رئیس جمهور دولت دوازدهم بیان کرد شرایط کشور از دوران جنگ تحمیلی نیز سخت‌تر است.

مرتضوی تاکید کرد: همت دولت شهید رئیسی کاری کرد که ظرف چند ماه کشوری که جزو ضعیف‌ترین کشورها در مهار کرونا بود به الگویی برای سایر کشورها مبدل شد.

وی اضافه کرد: اگر دست مردم در دست دولت قرار و یک نگاه هم‌افزا بر محور ما می‌توانیم و اتکا به ظرفیت‌های داخلی شکل بگیرد و بسترهای جدید فعال شود، ایران اسلامی اوج خواهد گرفت.

استاندار اصفهان گفت: اتفاقاتی که در دولت سیزدهم شکل گرفت حاصل اعتماد خالص دولت به مردم بود، بر این باور هستیم که اگر مردم ببینند مدیری با تمام توان به میدان آمده با کمی و کاستی‌های آن مدیر سازش می‌کنند.

مرتضوی شهید جمهور رئیسی را مدیری مخلص و مجاهد دانست و افزود: اگر هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم الگوی شهید جمهور رئیسی را برای خود در نظر بگیریم و با همان رویکرد به مردم خدمت کنیم نگاه مردم به حاکمیت تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: مردم جایی رنجیده می‌شوند که حس کنند نسبت به دغدغه مردم احساس مسئولیتی وجود ندارد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: ما از شهید رئیسی آموختیم که نسبت به کارهایی که در دولت‌های گذشته نیز آغاز شده متعهد هستیم، سالن ورزشی شهرستان نطنز نیز با همین رویکرد تکمیل و در مدار خدمت قرار گرفت.

در جریان سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان نطنز، سالن ورزشی شهید آیت الله رئیسی روستاهای فمی و متین آباد این شهرستان پس از ۱۰ سال افتتاح شد.

کلنگ این پروژه در سال ۱۳۹۲ به زمین زده شد و تکمیل این سالن ورزشی با اعتبار دو میلیارد تومان جزو مصوبات سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان نطنز بود.

منبع: imna-780347

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید