چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » خدمت به زائران امام حسین(ع) را واجب می‌دانیم

خدمت به زائران امام حسین(ع) را واجب می‌دانیم

کد خبر: 7230

معاون خدمات شهری شهردار کربلا گفت: حضور من در جمع خادمان شهرداری اصفهان موجب افتخار است و خدمت به زائران امام حسین (ع) را بر خود واجب می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا اعزامی از اصفهان به کربلای معلی، علی ابولحمه با حضور در مراسم عزاداری موکب مسلم بن‌عقیل (ستاد خدمات‌رسانی شهرداری اصفهان) در شهر کربلای معلی اظهار کرد: خدا را شاکرم که ساکن شهر کربلا هستم و امام حسین (ع) برای ساکنان کربلا، همه چیز است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) عشق را در قلب‌های ما کاشت، افزود: حدود سه قرن است که خانواده‌ام در شهر کربلا ساکن هستند، از این‌رو خدمت به زائران امام حسین (ع) برای ما واجب است.

معاون خدمات شهری شهردار کربلا تاکید کرد: کسی که می‌خواهد در شهر کربلا زندگی کند، باید خادم زائران امام حسین (ع) باشد و این حجب بر ما واجب است.

ابولحمه گفت: اهالی شهر کربلا همه دارایی‌های خود را فدای امام حسین (ع) می‌کنند، زیرا معتقدیم هرچه که داریم یا نداریم از امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: غیر از امام حسین (ع) کسی را نداریم و امام حسین (ع) همه چیز ما در این دنیا و آخرت است.

معاون خدمات شهری شهردار کربلا خاطرنشان کرد: خادمان شهرداری اصفهان همچون برادران ما هستند و میزبانی از آن‌ها موجب افتخار است.

ابولحمه گفت: معتقدم که حضرت زینب (س) در مجلس عزاداری خادمان شهرداری اصفهان در موکب مسلم بن‌عقیل حضور دارد.

وی افزود: از تمام دوستان تشکر می‌کنم و حضور من در جمع خادمان شهرداری اصفهان موجب افتخار است و شرکت در مراسم مهمانان شهر کربلا ثواب بسیاری دارد.

منبع: imna-781366

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید