چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » اقتصادی » یاد و خاطره شهدای عالیقدر دفاع مقدس وظیفه همگانی است

یاد و خاطره شهدای عالیقدر دفاع مقدس وظیفه همگانی است

کد خبر: 9192

بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر دفاع مقدس، باز خوانی مکرر وصایای شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و جور ستمکاران، وظیفه تک تک ما است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر دفاع مقدس، باز خوانی مکرر وصایای شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و جور ستمکاران، وظیفه تک تک ماست و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نیکوترین زمان برای چنین بزرگداشتی، هفته دفاع مقدس است.

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن–هیبنا؛ متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته‌ی دفاع مقدس؛ نیکوترین و مناسب ترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) - ۱۴۰۱/۶/۳۱
دوران شکوهمند و غرورانگیز دفاع مقدس؛ یادآور صبر و استقامت و رشادت های غیور مردان و شیر زنان دلیری است که با تمام وجود برای اهتزاز عزتمند پرچم جمهوری اسلامی ایران، پاسداشت سرزمین مادری و حفظ و صیانت از ارزش های والای ایرانی-اسلامی به ندای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب لبیک گفتند و نام باشکوه «ایران» را با نثار جان خویش تا ابد بر سینه ی سنگی تاریخ، حک نمودند.
هفته دفاع مقدس؛ نماد عظمت، اقتدار، وحدت و همدلی ملت قهرمانی است که با بهره گیری از قدرت ایمان، ظرفیت ها و امکانات داخلی، دانش بومی و درایت و شجاعت ایرانی، دست چپاول غارتگران و مستکبران زمان را از سرزمین عزیزمان کوتاه کرد و شهامت، مردانگی و سلحشوری ایرانیان را به رخ جهانیان کشید.
اکنون برماست که سرود وحدت، همبستگی و وفاق ملی را در گوش فرزندان برومندمان زمزمه کنیم و آموزه های آنان را سرشار از اصول پهلوانی و مردانگی، صبر، استقامت، ایثار و ... نماییم.
بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر دفاع مقدس، باز خوانی مکرر وصایای شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و جور ستمکاران، وظیفه تک تک ماست و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نیکوترین زمان برای چنین بزرگداشتی، هفته دفاع مقدس است. از اینرو، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معزز و مکرم شهدا و ایثارگران، ملت شریف ایران اسلامی، همکاران محترم شبکه بانکی کشور و بویژه خانواده عزیز و بزرگ بانک مسکن تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان، عزت، سربلندی، اقتدار، پیشرفت و توسعه روزافزون کشور عزیزمان را مسألت می نمایم.
سید عباس حسینی
مدیر عامل بانک مسکن

منبع: tahlilbazaar-305106

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید