چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » استخدام آتش نشانی اصفهان ۱۴۰۳ + شرایط سنی، جزئیات و لینک سامانه ثبت نام ir.hrtc

استخدام آتش نشانی اصفهان ۱۴۰۳ + شرایط سنی، جزئیات و لینک سامانه ثبت نام ir.hrtc

کد خبر: 7284

دفترچه ثبت‌ نام آزمون استخدام آتش نشانی اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، استانداری اصفهان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری اصفهان از محل سهمیه استخدامی شماره ۹۱۳۷ مورخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ کارگروه مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور و موافقت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور طی نامه شماره ۶۹۶۰ مورخ هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ تعداد ۲۸۴ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون علمی، عملی و پس از طی مراحل گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می‌کند.

بخش اول: تعاریف

مفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات به‌کار رفته در متن دفترچه به شرح ذیل است:

الف) ایثارگران

الف -۱) ایثارگران سهمیه ۲۵ درصد شامل: جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت پدر، مادر، خواهر و برادر شهید.

الف - ۲) ایثارگران سهمیه ۵ درصد شامل: رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها عبارتند از: ۱- معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود ۲- معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل ۳- معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

ب) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/ ۶۹۳۸۵ مورخ نوزدهم آبان ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی)

بر اساس ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره ۶۹۳۸۵/۲۷۸ مورخ نوزدهم آبان ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی)؛

۱ - به ازای تأهل و داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده، اضافه خواهد شد. سنوات قابل افزایش برای تأهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر پنج سال است.

۲ - به ازای تأهل و نیز هر فرزند ۲ درصد، حداکثر تا ۱۰ درصد به مجموع امتیاز آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.

تبصره: امتیازات مطروحه در بندهای (۱) و (۲) این ماده با رعایت تبصره بند (ت) ماده (۱) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اینکه امتیازات فوق‌الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بالای ۲.۵ نباشد.

مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون است، اعمال می‌شود.

بخش دوم: شرایط عمومی داوطلبان استخدام آتش نشانی اصفهان

داشتن تابعیت ایران، انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان، دارا بودن مدرک تحصیلی طبق جدول شرایط احراز، عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی، ۵ نداشتن سابقه محکومیت جزایی، داشتن سلامت جسمانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده و مصرح در قانون اساسی جمهور ی اسلامی ایران، التزام به قانون اساسی جمهور ی اسلامی ایران، عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی توسط آرا مراجع قضائی و ذی‌صلاح.

داوطلبان استخدام نباید جز نیروهای باز خرید خدمت دستگاه‌های اجرا یی و همچنین بازنشسته باشند؛ داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و داشتن حداکثر سن ۴۰ سال تمام.

تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف هستند.

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال. - داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت کرده‌اند، به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستر شدن یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌ها.

داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر نام است، مؤسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند،

نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تار یخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته‌اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آن‌ها.

تبصره ۳: به موجب بند الف ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تأهل و نیز داشتن هر فرزند، یک سال به سقف محدوده سنی داوطلب اضافه خواهد شد.

حداکثر سنوات قابل افزایش برای تأهل و داشتن فرزند ۵ سال است.

امتیازات فوق الذکر مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند وی بالای ۲.۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ بارور ی آخر ین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزار ی آزمون است.

بخش سوم:

مواد آزمون مواد آزمون عمومی و تخصصی عبارتند از:

مواد آزمون حیطه عمومی شامل فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه ICDL (ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادب فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمو می، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، هوش و توانمندی‌های عمومی و حیطه تخصصی شامل مدیریت بحران، ایمنی حوادث و آتش‌سوز ی، پیشگیری از بروز و گسترش حریق همچنین آئین‌نامه‌های حفاظت فنی و بهداشت کار (HSE) است.

تبصره: اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی جمهور ی اسلامی‌ای ران از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و در ا ین صورت نمره مکتسبه ا ین داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سای ر سوال‌های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه‌ای با ضریب ۱ هستند. ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

بخش چهارم: امتیازات و سهمیه‌های قانونی

الف) سهمیه ایثارگران

جذب ایثارگران مورد تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق شرکت در آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور و از محل سهمیه‌های قانونی ۲۵ و ۵ درصد از مجموع مجوزهای هر یک از دستگاه‌های اجرایی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می‌پذیرد:

با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ٢٥ درصد ایثارگران در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مشخص شده است.

داوطلبان ایثارگر تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محل‌های مشخص شده در سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد را انتخاب کند.

ایثارگران متقاضی بهره‌مندی از سهمیه استخدامی ٢٥ درصد موضوع ماده (٢١) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت کرده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأیید شود.

در صورت عدم تأیید بنیاد مذکور داوطلبان مجاز به انتخاب شغل محل‌های مشخص شده برای سهمیه یاد شده نیستند.

١ - جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف هستند.

٢ - آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کارافتاده کلی، آزادگان از کارافتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه ٢٥ درصد ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد پذیرفته می‌شوند، می‌توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره‌مند شوند.

٣ - سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ٥ درصد ایثارگران در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا شده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا باید شغل محل‌های مشخص شده در سهمیه ایثارگران ٥ درصد را انتخاب کنند.

٤ - کسب حد نصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه ٢٥ و ٥ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی است. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه‌ها در شغل محل‌های سهمیه آزاد شرکت کنند کسب حد نصاب نمره آزمون در شغل مربوط الزامی است.

۵ - استخدام مازاد بر سهم یه استخدامی (۲۵ درصد و ۵ درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفًا در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از معرفی افراد به مرحله ارز یابی تکمیلی درمان شغل محل جنسیت امکانپذیر است.

تذکر:

۱ - معرفی نهایی ایثارگران در سهمیه استخدامی مربوط به آن‌ها صرفًا از میان آن دسته از ایثارگران واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه ایثارگران صورت گرفته باشد.

۲ - در صورتی که داوطلب ایثارگری بر اساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.

۳ - پس از انجام ارز یابی تکمیلی، اعلام نتایج نهایی داوطلبان بر مبنای سهمیه معرفی شده داوطلب، در مرحله ارز یابی تکمیلی انجام خواهد پذیرفت.

ب) سهمیه معلولین

جذب معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور از طریق شرکت در آزمون و از محل سهمیه قانونی سه درصد (قانون جامع حمایت از معلولان) از مجموع مجوزها و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می‌پذیرد:

۱ - سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۳ درصد معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مشخص شده است. داوطلبان معلول تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا باید شغل محل‌های مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب کنند.

۲ - معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام می‌شوند را داشته باشند.

۳ - بر اساس ماده (۵) آئین‌نامه شماره ۴۴۱۷۸/۸۸۳۸۴ مورخ ۱۳۸۹/۰۴/۲۲ وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آن‌ها نباشد، بلامانع است.

۴ - استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ۳ در صد معلولین در صورت کسب حد نصاب، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفًا در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از معرفی افراد به مرحله ارزیابی تکمیلی در همان شغل محل جنسیت امکان‌پذیر است.

تذکر:

۱ - معرفی نهایی معلولین در سهمیه استخدامی مربوط به آن‌ها صرفًا از میان آن دسته از معلولین واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه معلولین صورت گرفته باشد.

۲ - پس از انجام ارزیابی تکمیلی، اعلام نتایج نهایی داوطلبان بر مبنای سهمیه معرفی شده داوطلب، برای مرحله ارزیابی تکمیلی انجام خواهد پذیرفت.

ج) سایر امتیازات

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تأهل و نیز هر فرزند دو درصد، مجموعًا حداکثر تا ۱۰ درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.

تذکرات: ۱- امتیازات مطروحه در بند فوق‌الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بالای ۲/۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون است.

۲- امتیاز مطروحه پس از تعیین حد نصاب و قبل از معرفی افراد مشمول برای سایر مراحل استخدام، محاسبه و ملاک عمل قرار می‌گیرد.

۳- با توجه به اینکه محاسبه امتیازات فوق‌الذکر بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلبان در بازه زمانی ثبت‌نام ملاک عمل قرار می‌گیرد، لذا در صورتی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، داوطلب فاقد مدارک مثبته باشد، از سایر فرآیند استخدام حذف می‌شود.

بخش پنجم:

مراحل ثبت‌نام ثبت‌نام به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد ۱۴۰۳ تا پایان روز پنجشنبه هشتم شهریور ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

به متقاضیان تاکید می‌شود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

الف) مطالعه شرایط آزمون

داوطلب متقاضی آزمون، باید در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است.

توصیه می‌شود داوطلبین قبل از هرگونه اقدام روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک

۱- عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت‌نام اینترنتی در اختیار داشته باشد (عکس ۳*۴ تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد و با فرمت JPG باشد.

اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰´۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰´۳۰۰ پیکسل باشد؛ تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛ حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلوبایت باشد؛ - حاشیه‌های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛ - حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تذکر:

عکس) اسکن و استفاده از عکس روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن کنند.

عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.

در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌شود. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های به‌کارگیری، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرًا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت‌نام می‌کنند رخ داده است،

تاکید می‌شود چنانچه ثبت‌نام خود را توسط کافی نت‌ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتمًا نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنید تا اشتباهًا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نشود.

بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

کارت ملی) داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری کند. حجم این فایل حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد و حاشیه‌ها ی زائد حذف و ترجیحًا رنگی باشد.

پرداخت وجه) متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۳٫۶۸۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت‌نام در آزمون را به اضافه ۴۰٫۰۰۰ ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت کنند.

جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد ۲CVV مورد نیاز است. ۱۰ «توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت‌نام به داوطلب اختصاص می‌یابد.

لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می‌شود) تا پایان مراحل ثبت‌نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری کنند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

تذکر:

در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت‌نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، می‌تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت‌نام کند؛ برای این امر، می‌بایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت‌نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت‌نام کند.

در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت‌آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری / توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک می‌شود.

به ثبت نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

د) شروع فرآیند ثبت‌نام فرآیند ثبت‌نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می‌پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه کند.

سایت استخدام آتش نشانی اصفهان

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون کارت شرکت در آزمون، از روز سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی http://ir.hrtc قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه سی‌ام شهریور ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اعلام نتایج آزمون کتبی زمان اعلام نتایج آزمون، یک ماه پس از برگزاری آزمون کتبی خواهد بود.

بخش ششم:

سایر مراحل استخدامی و نحوه اعلام نتیجه

الف) تعیین حدنصاب کسب حداقل پنجاه درصد (٪۵۰) بالاترین نمره مکتسبه با ارزش وزنی چهل درصد برای حیطه عمومی آزمون و ۶۰ درصد برای حیطه تخصصی و اختصاصی آزمون در هر شغل.

تذکر: الف) داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفًا کارنامه آزمون کتبی از طریق درگاه الکترونیکی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی ir.hrtc جهت اطلاع برای آن‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

ب) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب انتخاب افراد جهت بررسی مدارک صرفًا از بین داوطلبینی که حدنصاب لازم را کسب کرده‌اند، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد برای عمومی و شصت درصد نمره تخصصی افراد و با در نظر گرفتن امتیازات سهمیه قانونی به تعداد (۵) برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت می‌پذیرد.

تذکر:

نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادر شده از سو ی جهاد دانشگاهی صرفًا بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب (امتیازات سهمیه قانونی) بوده و نتیجه نهایی نمرات آن‌ها پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمی ه های قانونی و تائید آن نهاد اعلام خواهد شد.

انتخاب و اعلام لیست پنج برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی انتخاب افراد جهت ارزیابی تکمیلی، صرفًا از بین داوطلبینی که مدارک آن‌ها تأیید شده است، انجام خواهد پذیرفت.

معرفی به گزینش انتخاب نهایی داوطلبان بر اساس نتایج ارزیابی تکمیلی و کسب حداقل ۴۰۰ امتیاز از مجموع ۹۰۰ امت یاز بر اساس نمرات فضلی آنان به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) به گزینش معرفی خواهد شد.

در صورت عدم تأیید افراد معرفی شده توسط گزینش حداکثر به مدت دو سال پس از تار یخ اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان و در صورت انصراف آنان، حداکثر تا مدت یک سال پس از تار یخ اعلام تار یخ نتایج نهایی پذیرفته شدگان، سایر داوطلبان موضوع این بند به ترتیب نمره فضلی به گزینش معرفی خواهد شد.

بخش هفتم:

تذکرات مهم

انتخاب نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون علمی، عملی و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی برای پذیرفته‌شدگان حقی ایجاد نخواهد شد.

چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام کرده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی یا ارسال مدارک به‌صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود، در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب دریافت خواهد شد.

سهمیه‌های قانونی صرفًا در آزمون علمی اعمال شده و اعمال مجدد امتیازات در آزمون عملی صورت نمی‌پذیرد؛ هزینه آزمون عملی صرفًا از معرفی شدگان پنج برابر ظرفیت دریافت خواهد شد و مبلغ آن متعاقبًا اعلام می‌شود.

منبع: imna-781561

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید