چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » بررسی روند خدمات‌رسانی به زائران در مرز بین‌المللی خسروی

بررسی روند خدمات‌رسانی به زائران در مرز بین‌المللی خسروی

کد خبر: 7354

استاندار کرمانشاه از بخش‌های مختلف مرز خسروی و خدمات‌رسانی به مواکب فعال بازدید و دستورات لازم را برای تسهیل در تردد و خدمت‌رسانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز _ شنبه بیست و هفتم مرداد _ با حضور در مرز بین المللی خسروی با همراهی سید جعفر امامیان دبیر ستاد اربعین و سردار محمد رستمی جانشین فرماندهی انتظامی استان از بخش‌های مختلف مرز و خدمات رسانی مواکب فعال بازدید و دستورات لازم را برای تسهیل در تردد و خدمت رسانی صادر کرد.

وی در این بازدید با جمعی از زائران گفت‌وگو کرد و در برخی مواکب حسینی هم حضور یافت.

مرز بین المللی خسروی قدیمی‌ترین و نزدیک‌ترین مرز ایران به عتبات عالیات است و در اربعین سال گذشته میزبان بیش از یک میلیون زائر بود.

این مرز امسال با تکمیل زیرساخت‌های خود در حوزه‌های مختلف از جمله عبور بی‌توقف زائران از صفر مرزی با اجرای طرح امام سجاد (ع) (اتصال سامانه گذرنامه ایران و عراق)، ۲۰ هزار متر مربع سایبان در ۲ طرف مرز با جت فن و مه پاش، ۲۸۰ هکتار پارکینگ برای خودروهای شخصی، اسکان و پذیرایی شبانه روزی، خدمات درمانی و بهداشتی تخصصی، ۳۳۰ دستگاه خودرو و ون برای حمل ونقل و… آماده میزبانی از بیش از ۱.۵ میلیون زائر شده است.

افتتاح بزرگترین بیمارستان سیار غرب آسیا در مرز خسروی

بزرگترین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین بیمارستان سیار غرب آسیا در مرز بین المللی خسروی مستقر شد.

این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، بستری، آزمایشگاه، تصویربرداری؛ شامل گرافی دیجیتال و سونوگرافی، سی سی یو، اتاق عمل، بخش‌های ویژه شامل ۸ تخت آی سی یو و ۴ تخت سی سی یو، داروخانه و یونیت دندانپزشکی سیار است.

این بیمارستان سیار با کادر مجرب شامل پزشکان متخصص، پرستاران پیراپزشکان و کادر اداری و پشتیبانی به تعداد ۸۰ نفر آماده ارائه خدمات به زوار اربعین است.

این بیمارستان قابلیت افزایش به ۱۲۸ تخت را دارد.

منبع: imna-781952

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید