چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ترویج هنر انقلابی مورد حمایت قرار می‌گیرد

ترویج هنر انقلابی مورد حمایت قرار می‌گیرد

کد خبر: 7393

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: توجه به هنرمندان، حمایت از آن‌ها و ترویج هنر انقلابی مورد توجه اداره‌کل ارشاد استان قزوین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین براتی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم مرداد_ در نشست با رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که حضرت امام (ره) آن را غرس کردند و امروز به درخت تناوری در راستای خدمت به مَردم در همه عرصه‌های دفاعی، توانمندسازی، امداد و نجات، فرهنگی و هنری تبدیل شده و به معنای واقعی کلمه خادم ملت است.

وی افزود: توجه به هنرمندان، حمایت از آنان و ترویج هنر انقلابی با نگاه به سبک زندگی ایرانی _ اسلامی از جمله موارد مورد توجه این اداره کل است‌.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین مجموعه بسیج را مجموعه‌ای کارآمد، پویا و بازوی توانمندی برای انقلاب اسلامی و حامی دولت و ملت در همه ابعاد دانست و خاطرنشان کرد: در حقیقت کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد در تحقق هدفی مشترک در تلاش هستند.

در ادامه این نشست محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان عنوان کرد: کشف استعدادهای هنری و هدایت آن در مسیر صحیح از جمله وظایف بسیج هنرمندان است و کشف استعدادها در همه سطوح از سطح ابتدایی با حضور افراد علاقه مند به موضوعات و رشته‌های هنری تا سطوح عالی و دانشگاهی و برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از آن در بسیج هنرمندان از اولویت‌ها است.

وی اضافه کرد: هنر انقلابی بر اساس ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی شکل گرفته و هدف آن ترویج و تقویت ارزش‌های دینی، اجتماعی و انسانی در جامعه است. سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین تلاش دارد تا با هر سازمان و دستگاه فرهنگی و هنری که زمینه هم‌کاری را فراهم کند، هم‌راهی و هم‌افزایی داشته باشد.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: باید تلاش کنیم تا هنر به عنوان رساترین زبان برای انتقال ایده‌های شریف مورد توجه باشد و تشویق هنرمندان متعهد استان و پرورش هنرمندان تراز انقلاب، یک اقدام اساسی تلقی شود.

منبع: imna-782111

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید