چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ایجاد ۲۷۰ هکتار پارکینگ در مرز خسروی

ایجاد ۲۷۰ هکتار پارکینگ در مرز خسروی

کد خبر: 7486

استاندار کرمانشاه گفت:در حال حاضر ۲۷۰ هکتار پارکینگ داریم و برای احتیاط در مرز خروجی پرویز خان مساحتی برای پارکینگ در نظر گرفته شده است که در صورت تکمیل پارکینگ‌ها از آن استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ دوشنبه بیست و نهم مرداد _ پس از بازدید از مرز منذریه و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مرز منذریه شاهد تعداد خودروهای عمومی هستیم که تفاوت چشمگیری با سال گذشته دارد و تعداد زیادی از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و ون در انتظار مسافران هستند و به لحاظ تردد در مسیر رفت و برگشت زوار مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: زوار اربعین که مرز خسروی را انتخاب کرده‌اند با خیال آسوده و به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند از ایاب و ذهاب روان و راحت استفاده کنند.

آغاز موج بازگشت زائران از مرز خسروی

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش ورود زوار به کشور در مرز خسروی بیان کرد: در دو طرف مرز ترددها به سهولت در حال انجام است و با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به توسعه بیشتر پارکینگ‌های خودرو در مرز خسروی نسبت به سال گذشته خاطر نشان کرد: در جاده برکت و در مسیر سه‌راه نصرآباد تا خسروی و نیز قبل از آن در کمربندی تا قصرشیرین بر تعدد پارکینگ‌ها و وسعت آن‌ها افزوده شده است و مشکلی در این زمینه نداریم؛ انتخاب در اختیار زوار است که از پارکینگ‌های نزدیک خروجی مرز، در شهر و یا اطراف قصرشیرین استفاده کنند.

صحرایی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۰ هکتار پارکینگ داریم و برای احتیاط در مرز خروجی پرویز خان مساحتی برای پارکینگ در نظر گرفته شده است که در صورت تکمیل پارکینگ‌ها از آن استفاده شود.

زائران قبل از بازگشت در مواکب استراحت کنند

وی با اشاره به فعالیت‌های موکب‌ها در مرز خسروی، گفت: در مسیر رفت‌وبرگشت زوار در دو طرف مرز موکب‌ها فعال هستند و به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند.صحرایی با اشاره به افزایش موج بازگشت زوار، عنوان کرد: از زوار می‌خواهیم قبل از وارد شدن به جاده در محدوده خسروی در موکب‌های در نظر گرفته شده استراحت کافی را داشته باشند و با آرامش و صبر و حوصله‌ای رانندگی را شروع کنند.

منبع: imna-782604

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید