چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » یک فوتی و ۲ مصدوم در تصادف خودرو سواری پژوپارس و تریلی در محور خرانق به ساغند

یک فوتی و ۲ مصدوم در تصادف خودرو سواری پژوپارس و تریلی در محور خرانق به ساغند

کد خبر: 7579

مدیرعامل جمعیت هلال استان یزد از تصادف خودرو سواری پژو پارس و تریلی در محور خرانق که ۱ فوتی و ۲ مصدوم در پی داشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمد عشقی اظهار کرد: بنا به اطلاع مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان (eoc) مبنی بر تصادف رخ به رخ یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و تریلی در ساعت ۱۳:۵۹ ظهر امروز در کیلومتر ۱۵ محور خرانق به ساغند که یک فوتی و ۲ مصدوم در پی داشت، نیروهای امدادی هلال احمر خرانق به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خرانق با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: یک نفر در این حادثه فوت که جسد وی در خودرو گیر افتاده بود توسط نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست نجات رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط در محل دادند و ۲ مصدوم دیگر این حادثه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی و کمک‌های اولیه با آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
عشقی بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزش‌ها و اصول کمک‌های اولیه و امداد برای ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.
وی با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ افزود: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز، آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

منبع: imna-783221

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید