چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ تن پسماند از شهر کربلا توسط شهرداری اصفهان

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ تن پسماند از شهر کربلا توسط شهرداری اصفهان

کد خبر: 7622

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: طی دو هفته گذشته خادمان شهرداری اصفهان در شهر مقدس کربلا نسبت به جمع‌آوری ۱۱۷۱ تن پسماند اقدام کردند که به‌طور متوسط روزانه ۸۴ تن بوده است.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایمنا به کربلای معلی با بیان اینکه موکب مسلم‌ابن عقیل شهرداری اصفهان از هفدهم مرداد سال جاری به شهر مقدس کربلا اعزام شده است، اظهار کرد: از هجدهم تا سی‌ویکم مرداد روزانه دو میلیون و ۵۰ مترمربع نظافت و رفت و روب در شهر کربلا انجام شده که به طور متوسط روزانه ۱۴۷ هزار مترمربع بوده است.

وی افزود: در این مدت یک میلیون و ۴۲۸ هزار مترمربع از معابر شهر کربلا شست‌وشو شد که به‌طور متوسط روزانه ۱۰۰ هزار مترمربع بوده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طی دو هفته گذشته خادمان شهرداری اصفهان در شهر کربلا نسبت به جمع‌آوری ۱۱۷۱ تن پسماند اقدام کردند که به‌طور متوسط روزانه ۸۴ تن بوده است.

عسگری با بیان اینکه خدمات آبرسانی با تانکر و خودروهای آتش‌نشانی از هجدهم تا سی‌ویکم مرداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انجام شده است، ادامه داد: کامیون‌های حمل نخاله و پسماند در این مدت ۵۰۰ سرویس انجام شده است که متوسط روزانه ۳۵ سرویس بوده است، همچنین ۲۸۱ سرویس جرثقیل خدمات رسانی شده است که به طور متوسط روزانه ۲۰ سرویس بوده است.

وی اظهار کرد: در این مدت توزیع اقلام بهداشتی همچون کیسه زباله به میزان ۹۲۵۰ کیلوگرم را داشتیم که روزانه ۶۶۰ کیلوگرم بوده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از توزیع و نصب ۱۹۹ مخزن و توزیع ۱۳۲۵ لیتر مواد شوینده و ۴۳۰۰ قالب یخ خبر داد و گفت: از ابتدای فعالیت این ستاد در اربعین ۱۴۰۳ تاکنون ۲۰ حمام و ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی در شهر کربلا احداث کردیم که در این مدت ۲۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی توسط شهرداری اصفهان نظافت شده است.

عسگری خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۰۰ استند اطلاع‌رسانی محل حمل پسماند با شعارهای فرهنگی و ۶۰۰ بنر سه‌زبانه با شعارهای فرهنگی و شهروندی در خیابان‌های شهر مقدس کربلا نصب شده است تا نسبت به فرهنگ‌سازی نریختن زباله در معابر اقدام شود.

منبع: imna-783454

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید