جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » وزارت میراث‌فرهنگی یکی از کانون‌های تولید قدرت نرم است

وزارت میراث‌فرهنگی یکی از کانون‌های تولید قدرت نرم است

کد خبر: 7731

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از کانون‌های تولید قدرت نرم در کشور است و می‌تواند هویت تاریخی و تمدنی ما را به عنوان قدرت نرم به دنیا معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه برگزاری نخستین جلسه شورای معاونین و مراسم تحویل وزارتخانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا از ملت بزرگ ایران برای خلق همایش بزرگ انتخابات و تشکیل دولت وفاق ملی تشکر می‌کنم. این دولت، دولت وفاق ملی است و از تمام ظرفیت‌ها به خوبی استفاده خواهد کرد.

وی افزود: به نوبه خودم از تلاش‌ها و زحمات آقای ضرغامی و همکاران ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم؛ شرایط سختی را داشتیم و من وظیفه خود می‌د انم از همه مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سراسر کشور تشکر و قدردانی کنم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: این دستگاه، دستگاه بزرگی است. دو کانون قدرت در این کشور داریم. یک کانون قدرت سخت است که نیروهای مسلح آن را بر عهده دارند و یکی از کانون‌های قدرت، قدرت نرم است که سابقه تمدنی ایران را شامل می‌شود. به نظر من یکی از کانون‌های قدرت نرم در کشور وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و باید بتوانیم هویت تاریخی و تمدنی خود را در کنار ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی به دنیا معرفی کنیم.

منبع: imna-784067

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید