چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » نصب و بهره‌برداری از ۲۶ سامانه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

نصب و بهره‌برداری از ۲۶ سامانه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کد خبر: 7754

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۲۶ سامانه جدید تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _یکشنبه چهارم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان و به منظور هوشمندسازی جاده‌ها ۲۶ سامانه تردد شمار جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: تعداد تردد سامانه‌های تردد شمار در استان کرمانشاه قبلاً ۹۶ عدد بوده است که با همت همکاران مرکز مدیریت راه‌ها به ۱۲۲ سامانه رسیده و شاهد افزایش ۲۷ درصدی سامانه‌های تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: این سامانه‌ها با برداشت اطلاعات تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به صورت لحظه‌ای، نقش ویژه‌ای در مدیریت ترافیک و برنامه ریزی‌های راهبردی در حوزه راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و همچنین افزایش ایمنی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به کاربران جاده‌ای را دارد.

وی عنوان کرد: سامانه‌های تردد شمار قابلیت تشخیص پنج کلاس خودرویی شامل سواری و وانت، کامیونت و مینی‌بوس، کامیون دو محور، اتوبوس و تریلر هستند و با شمارش لحظه‌ای امکان مدیریت و ترافیک جاده را فراهم می‌کنند.

سید شهرام کهریزی در پایان افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها جهت مدیریت سفرها و همچنین اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها استفاده کنند.

منبع: imna-784161

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید