چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تخصیص ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث پردیس خانواده در منطقه ۱۲ اصفهان

تخصیص ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث پردیس خانواده در منطقه ۱۲ اصفهان

کد خبر: 7781

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر قرارداد پروژه پردیس خانواده با مشارکت‌کننده منعقد شده است، گفت: تملک و اجرای این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۳۵ میلیارد تومان است که ۳۰۰۰ مترمربع از فضای این پردیس خانواده به‌زودی احداث می‌شود و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازاحداث خیابان نوآوران در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: باز احداث این پروژه واقع در شهرک صنعتی امیر کبیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان به طول ۶۵۰ متر و عرض ۱۴ متر انجام شده است.

وی افزود: خیابان کاروکارگر نیز با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان به طول ۷۰۰ و عرض ۱۴ متر در این منطقه احداث شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پردیس خانواده محور در این منطقه تصریح کرد: این پروژه خارج از محدوده قرار داشت که پس از ۱۰ سال با پیگیری‌های کمیسیون ماده ۵ وارد محدوده شهری و کاربری آن از کشاورزی به فضای سبز تبدیل شد.

رسالت با بیان اینکه در حال حاضر قرارداد این پروژه با مشارکت‌کننده منعقد شده است، گفت: تملک و اجرای این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۳۵ میلیارد تومان است که ۳۰۰۰ مترمربع از فضای این پردیس خانواده به زودی احداث می‌شود و تا اواخر سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: imna-784449

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید