جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » انجام روکش آسفالت معابر منطقه ۱۰ اصفهان با ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار

انجام روکش آسفالت معابر منطقه ۱۰ اصفهان با ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار

کد خبر: 7856

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش و بهسازی آسفالت تعدادی از معابر این منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۵۳۰ میلیارد ریال به میزان ۲۴ هزار تن انجام شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری‌ها از اصلی‌ترین متولیان پروژه‌های کف‌سازی و روکش معابر از بُعد اجرایی و نظارتی هستند، اظهار کرد: توجه به کیفیت معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر تأثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد داشت، از این‌رو اهمیت و ضرورت اجرای این پروژه‌ها که در حیطه وظایف شهرداری‌ها برای تأمین رفاه شهروندان است، بسیار مهم و ضروری است.

وی اجرای نهضت آسفالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری دانست و افزود: در این راستا عملیات روکش آسفالت و بهسازی تعدادی از معابر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ‌بر ۵۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: عملیات روکش آسفالت برای معابری از جمله تعدادی از تقاطع‌های خیابان پروین، خیابان سراج و کوی اردیبهشت، کندرو اتوبان شهید اردستانی حدفاصل میدان لاله تا راست گرد اتوبان شهید آقابابایی، خیابان سپیده کاشانی، خیابان سپهر، خیابان گل نرگس، خیابان گود ضرابخانه، خیابان ۱۲ بهمن و خیابان شهید رضائیان به میزان ۲۴ هزار تن آسفالت انجام شده است.

صیرفی‌نژاد گفت: با توجه به نقش ترمیم تراشه و آسفالت معابر شهر در بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان، لازم است علاوه‌بر آسفالت معابر سطح شهر، کارشناسان کنترل کیفی بر کیفیت و نحوه آسفالت‌ریزی نیز نظارت کنند تا شاهد ارائه خدمتی با کیفیت به شهروندان باشیم، از این‌رو این مهم در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

منبع: imna-784979

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید