چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » دستگاه قضایی تجلی‌بخش حکومت در میان مردم است

دستگاه قضایی تجلی‌بخش حکومت در میان مردم است

کد خبر: 8004

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه قضایی تجلی‌بخش حکومت در میان مردم است و قضات باید در امر قضاوت بسیار دقت و شان این جایگاه را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی ظهر امروز _شنبه دهم شهریور_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان تاکستان که با حضور رئیس‌کل دادگستری استان قزوین و نماینده مردم تاکستان در مجلس برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی اظهار کرد: این شهید بزرگوار معمار عالی دستگاه قضائی کشور بود و برای تحقق عدالت اسلامی خدمات ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: شهید رئیسی در قامت رئیس قوه قضائیه خدمات ارزنده‌ای را انجام داد و در دوران ریاست جمهوری نیز همواره برای تحقق عدالت و مبارزه با فساد کوشید.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان با بیان اینکه دستگاه قضائی تجلی‌بخش حکومت در میان مردم است و قضاوت آن‌قدر عظیم است که تعابیر ویژه‌ای در باب آن ذکر شده است، ادامه داد: قضات باید در امر قضاوت بسیار دقت کنند و شأن این جایگاه را حفظ کنند.

آیت‌الله اسلامی با اشاره به معضلات ایجاد شده از سوی شرکت‌های پیش‌فروش خودروی غیرقانونی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان موضوع مطالبات مردم از شرکت‌های پیش‌فروش خودرو است که امیدوارم هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

وی گفت: قوه قضائیه به عنوان رکن اصلی ایجاد عدالت در جامعه همواره مطالبه‌گر جدی برای احقاق حقوق مردم بوده است و از این بعد هم انتظار می‌رود که این دستگاه در مطالبه حقوق عامه و عمومی مردم نهایت تلاش را داشته باشد.

به گزارش ایمنا، در انتهای این مراسم روح‌الله اکبری حکم انتصاب خود به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان تاکستان را دریافت کرد و از خدمات چندساله علی سلطانی رئیس سابق دادگستری این شهرستان تقدیر شد.

منبع: imna-785966

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید