چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » مجتمع گردشگری صفه، میزبان این هفته از ویژه برنامه «جمعه‌ها باهم»

مجتمع گردشگری صفه، میزبان این هفته از ویژه برنامه «جمعه‌ها باهم»

کد خبر: 8010

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجتمع گردشگری صفه در پی برگزاری ویژه برنامه‌های جمعه‌ها باهم، با ظرفیت‌های بولینگ، تله‌کابین و شهربازی صفه میزبان کارکنان شهرداری و خانواده‌هایشان بود.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه برنامه جمعه‌ها باهم در مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: سلسله برنامه تفریحی و گردشگری جمعه‌ها باهم، با هدف ارتقای نشاط اجتماعی در کارکنان شهرداری اصفهان و خانواده‌هایشان با محوریت اداره رفاه شهرداری اصفهان و همکاری شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه، بولینگ، تله‌کابین و شهربازی صفه برگزاری شد.

مجتمع گردشگری صفه، میزبان این هفته از ویژه برنامه «جمعه‌ها باهم»

وی افزود: در این ویژه برنامه تفریحی، بولینگ صفه که به تازگی بعد از یک دهه به روزرسانی شده است، توانست محلی برای برگزاری رقابت‌ها و مسابقه ورزشی خانواده کارکنان شهرداری باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۸۸ خانواده در این مجموعه تفریحی ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴۰۰ نفر با حضور در این مجموعه ورزشی و با حضور در سایر ظرفیت‌های ابرسازه‌های تفریحی اصفهان از جمله تله‌کابین صفه مهمان شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در مجتمع گردشگری صفه بودند.

مجتمع گردشگری صفه، میزبان این هفته از ویژه برنامه «جمعه‌ها باهم»

وی بیان کرد: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با توجه به وجود محدودیت درباره تعداد لاین‌های ارائه دهنده خدمات در مجموعه بولینگ صفه و مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سلسله ویژه برنامه تفریحی گردشگری جمعه‌ها باهم در بازه‌های زمانی دیگر نیز به طور متوالی برای کارکنانی که موفق به حضور در این دوره از رقابت‌ها نشدند، برگزار خواهد شد.


منبع: imna-785993

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید