جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تمهیدات لازم برای تامین معلم در مدارس انجام شد

تمهیدات لازم برای تامین معلم در مدارس انجام شد

کد خبر: 8147

فرماندار شهرستان اهواز گفت: تامین معلم برای مدارس خط قرمز ما است، باید تمهیدات لازم برای رفع این مشکل تا قبل از شروع مدارس اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سید احمد موالی‌زاده ظهر امروز _سه‌شنبه سیزدهم شهریور_ در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز در سالن اجتماعات شهید فرجوانی فرمانداری با بیان اینکه تأمین معلم مدارس خط قرمز ما است، اظهار کرد: تمهیدات لازم از سوی مدیران نواحی آموزش و پرورش شهرستان اهواز اندیشیده شود و در اسرع وقت با اداره کل مکاتبه و این موضوع مهم را پیگیری و رفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه با شروع مدارس هیچ عذری در خصوص کمبود معلم پذیرفتنی نیست، افزود: این موضوع حقالناس است و ما برای رفع این مشکل مسئول هستیم.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه استان خوزستان یکی از بحرانی‌ترین استان‌ها در موضوع کمبود معلم است، ادامه داد: یکی از دلایل کمبود معلم و همچنین سطح پایین آموزشی در استان، خروج معلم و مهاجرت به دیگر استان‌ها است.

موالی‌زاده اضافه کرد: مشکلاتی وجود دارد، اما باید برای پیشرفت شهرستان و استان باید به منطقه خود تعهد داشته باشیم.

وی ادامه داد: جلسات پروژه مهر ویژه بازگشایی مدارس هر هفته در اهواز برگزار می‌شود و رفع مشکلات از جمله سیستم سرمایشی و گرمایشی، نوسازی و زیباسازی، بهداشت و دیگر موارد باید اولویت‌بندی شود.

منبع: imna-786815

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید