جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان اردبیل/ ثبت بیش از ۹۸۰ هزار اقامت از آغاز تابستان

تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان اردبیل/ ثبت بیش از ۹۸۰ هزار اقامت از آغاز تابستان

کد خبر: 8153

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با حضور گسترده گردشگران در استان اردبیل ضریب اشغال مراکز اقامتی استان از ابتدای شهریور ماه ۱۰۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادبیب اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه آخر تابستان و با توجه به آب و هوای مناسب استان اردبیل شاهد حضور گسترده گردشگران در استان و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی هستیم.

وی افزود: در حالی از ابتدای شهریور ظرفیت مراکز اقامتی استان به‌صورت ۱۰۰ درصد تکمیل است و در طول تابستان ۱۴۰۳ بیش از ۹۸۰ هزار نفر اقامت در استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: استقبال گسترده گردشگران از حضور در استان اردبیل این روزها در تمامی مراکز گردشگری و تفریحی استان مشهود است و شهرستان‌هایی مثل مشگین‌شهر، سرعین، خلخال و اردبیل با استقبال بیشتر گردشگران مواجه هستند.

محمدی ادیب ادامه داد: در حال حاضر تمامی تأسیسات گردشگری استان مانند مراکز اقامتی، آب‌درمانی‌ها، پل‌های معلق، مجموعه‌های گردشگری و مراکز تفریحی آماده میزبانی از گردشگران هستند و انتظار می‌رود تا پایان تابستان روند حضور گردشگران و اشغال صد درصدی مراکز اقامتی استان ادامه داشته باشد.

منبع: imna-786832

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید