چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تغییر ساعت آغاز خدمات‌رسانی متروی تبریز از شنبه ۱۷ شهریور

تغییر ساعت آغاز خدمات‌رسانی متروی تبریز از شنبه ۱۷ شهریور

کد خبر: 8236

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز از بازگشت ساعات کاری خدمات‌رسانی مترو از شنبه هفدهم شهریور به روال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، یعقوب وحیدکیا ظهر امروز _پنجشنبه پانزدهم شهریور_ اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه‌های صادره و تغییر ساعت کاری ادارات و ارگان‌ها و به منظور برنامه ریزی سفر درون شهری شهروندان محترم جهت دسترسی مطلوب به سیستم حمل و نقل عمومی، ساعت شروع خدمات رسانی روزانه متروی تبریز در خط یک از شنبه هفدهم شهریور به روال قبل باز می‌گردد.

وی افزود: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات، متروی تبریز که پیش‌تر از ساعت ۰۵:۳۰ صبح خدمات‌رسانی خود را شروع می‌نمود، از روز شنبه هفدهم شهریور طبق روال قبل، در روزهای عادی از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ شب و در روزهای جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ به امر خدمات رسانی به همشهریان عزیز مشغول خواهند بود.

به گزارش ایمنا، خط ۱ متروی تبریز یکی از مسیرهای قطار شهری سیستم متروی تبریز است که این مسیر دارای دو پایانه ائل گلی (در ابتدای مسیر) و نور (در انتهای مسیر) به طول ۱۷٫۲ کیلومتر، در سه فاز طراحی شده و شامل ۱۸ ایستگاه و دو پایانه ابتدایی و انتهایی است.

منبع: imna-787148

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید