پنج شنبه، 5 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ارسال ۵۱۴ مقاله در دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی

ارسال ۵۱۴ مقاله در دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی

کد خبر: 8260

رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل از ارسال ۵۱۴ مقاله ارسالی از دانشگاه‌های برجسته و معتبر دامپزشکی سراسر کشور به دبیرخانه دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اکبر حاجی‌زاده مقدم شامگاه_پنجشنبه پانزدهم شهریور_ در حاشیه دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی آمل در جمع خبرنگاران، برگزاری این کنفرانس یک‌روزه را در حوزه دامپزشکی زمینه‌ساز تبادل اطلاعات و دستاوردهای خوبی در این بخش دانست و اظهار کرد: با توجه به برگزاری دومین کنگره استقبال علاقمندان، بزرگان و پژوهشگران حوزه دامپزشکی از سراسر دانشگاه‌های کشور بسیار خوب بود و چهره‌های برجسته و شاخص علم دامپزشکی از دانشگاه‌های معتبر برای سخنرانی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه سخنرانی‌ها در موضوعات مختلف و نوین دامپزشکی دنیا به صورت سخنرانی، پوستر یا ارائه کارگاه به اجرا درآمد، افزود: در این دوره تعداد ۵۱۴ مقاله از دانشگاه‌های برجسته و معتبر دامپزشکی سراسر کشور به دبیرخانه کنفرانس ملی ارسال شد.

رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل با اشاره به اینکه پس از داوری تعداد ۴۱۵ مقاله در قالب ارائه سخنرانی، پوستر و کارگاه در مرحله نهایی پذیرفته شدند، گفت: در حوزه فناوری‌های نوین استفاده از علم روز بایوتکنولوژی در دامپزشکی، کاربرد هوش مصنوعی در پیگیری و تشخیص بیماری‌های دام، طیور و آبزیان و چگونگی برخورد با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان مطرح شد.

حاجی‌زاده مقدم یادآور شد: امیدواریم با ارائه این کنگره علمی و کاربردی شدن تحقیقات در حوزه صنعت، فعالیت‌های علمی‌مان بتواند در جامعه تأثیرات گسترده داشته باشد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری این کنفرانس باید فعالیت‌های علمی ارائه شده ارتباط بیشتر قوی‌تر را با صنعت ایجاد کند زیرا سطح کمی و کیفی بسیار خوبی را در دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم در آینده کاربرد فناوری‌های نوین در حوزه دامپزشکی بسیار چشمگیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین با اساتید برجسته در این زمینه آغاز به کار کرده و استفاده از هوش مصنوعی در آینده بسیار می‌تواند در زمینه سلامت و پیشگیری بیماری‌های دامی حرف‌های فراوان برای گفتن داشته باشد.

منبع: imna-787254

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید