چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تمهیدات شهرداری خاش ویژه بازگشایی مدارس

تمهیدات شهرداری خاش ویژه بازگشایی مدارس

کد خبر: 8374

شهردار خاش در ستاد استقبال از مهر به تشریح اقدامات مدیریت شهری ویژه ایام بازگشایی مدارس پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان‌وبلوچستان، مهدی شهنوازی، صبح امروز_یکشنبه هجدهم شهریور_ در ستاد استقبال از مهر اظهار کرد: از روزهای گذشته ستاد استقبال از مهر در این ارگان فعال شده و همچنان تا ایام بازگشایی مدارس روند خدمت‌رسانی به شهروندان و دانش‌آموزان و دانشجویان تداوم دارد.

وی افزود: امکانات خودرویی و نیروهای شهرداری خاش برای نظافت و زیباسازی محیط شهری و به‌ویژه در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها فعالیت دارند.

شهردار خاش گفت: جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی، لایروبی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، لکه‌گیری و آسفالت معابر و رنگ‌آمیزی و خط‌کشی محل‌های عبور عابرین پیاده، نصب سرعت‌گیرها در ورودی مدارس، تعمیر و نظافت تابلوها، جلوگیری از هرگونه حفاری و اصلاح درختان و کاشت گل و گیاه در دستور کار واحدهای مختلف شهرداری خاش قرار گرفته است.

شهنوازی ادامه داد: در برخی مدارس نیز شهرداری خاش در بهسازی و آسفالت و رنگ‌آمیزی دیوار و درِ حیاط همکاری داشته است.

وی تصریح کرد: با هدف زیباسازی منظر شهری و رفع مشکلات تردد دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان تا اواخر شهریور اجازه حفاری به دستگاه‌های حفار داده نمی‌شود.

شهردار خاش گفت: هم اینک واحدهای خدمات شهر، عمرانی، تأسیسات، فضای سبز، حمل‌ونقل و غیره برای خدمات‌دهی به شهروندان خاش و رفع مشکلات تردد دانش‌آموزان در آستانه فصل بازگشایی مدارس بسیج شده‌اند.

منبع: imna-787822

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید