چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » شهرداری زنجان ۱۸۰۰ کارگر در بخش‌های مختلف دارد

شهرداری زنجان ۱۸۰۰ کارگر در بخش‌های مختلف دارد

کد خبر: 8468

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: شهرداری زنجان ۱۸۰۰ کارگر در بخش‌های مختلف دارد.

سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با تاکید بر لزوم ایمنی کارگران در فضاهای پرخطر گفت: شهرداری اول باید ایمنی کارگران را فراهم کند تا آنها نیز در معابر و خیابان‌های سطح شهر انجام وظیفه کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مربوطه در راستای تجهیز کارگران شهرداری به چراغ همراه و لباس‌های مجهز انجام شده است، اضافه کرد: به ویژه این موضوع درباره کارگرانی که در حوزه عمرانی و خدماتی فعالیت دارند، شدیدتر است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تکلیف کارفرما برای تهیه کلاه برای کارگران نیز از جمله اقدامات شهرداری در این حوزه است، گفت: اصلی‌ترین وظیفه شهرداری پاک‌سازی معابر است و این امر با تلاش کارگران صورت می‌گیرد، پس باید احیای حق و حقوق و فراهم کردن ایمنی فضای کار کارگران در اولویت باشد.

موسوی با اشاره به اینکه شهرداران مناطق همگی موظف به تهیه لوازم ایمنی برای کارگران شده‌اند، افزود: امیدواریم با این کار شاهد کاهش حادثه برای کارگران باشیم، چرا که ماهیانه شاهد چندین مورد حادثه برای کارگران شهرداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ کارگر در مناطق مختلف شهرداری مشغول به کار هستند، گفت: این کارگران در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

منبع: imna-788489

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید