چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » محلی برای فروش محصولات تعاونی‌ها در خراسان شمالی تعبیه شود

محلی برای فروش محصولات تعاونی‌ها در خراسان شمالی تعبیه شود

کد خبر: 8475

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: مکانی برای فروش محصولات شرکت‌های تعاونی در خراسان شمالی تعبیه و مشکل بازاریابی رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه امروز _سه شنبه بیستم شهریور_ در شورای تعاون خراسان شمالی اظهار کرد: تعاونی‌ها بازوی توانمند اقتصاد کشور هستند و پتانسیل مردمی سازی اقتصاد را دارند.

وی بازاریابی و فروش را یکی از جدیدترین مشکلات تعاونی‌ها دانست و افزود: مکانی برای فروش محصولات شرکت‌های تعاونی در خراسان شمالی تعبیه شود تا مشکل بازاریابی رفع شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت نمایشگاه مجازی و بسترهای موجود در دستگاه‌ها در این زمینه استفاده کرد.

اسلام‌خواه افزود: پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها از دیگر درخواست‌های تعاون گران است که با توجه به ناترازی میزان منابع و مصارف بانک‌ها، انتظار است با تعریف خط اعتباری ویژه، این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تعریف خط اعتباری ویژه برای بانک توسعه تعاون گفت: پیگیری‌های لازم از طرف استانداری در اینباره انجام می‌شود که امید می‌رود به نتیجه مطلوب برسد.

منبع: imna-788579

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید