چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

کد خبر: 8484

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ایام اخیر بیش از ۳۰ پروژه با ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اظهار کرد: پروژه‌های متعددی با موضوعات مختلف در استان اصفهان در دست افتتاح و بهره‌برداری است و خوشحال هستیم که مردم عزیز ما از نتایج این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در ایام اخیر ۴۶۷ پروژه در استان کلنگ زنی و افتتاح شد، البته از این تعداد ۴۳۲ پروژه صرفاً افتتاحیه است و بنای ما در دولت سیزدهم آن بود که حسب دستور رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و استاندار اصفهان، از آغاز پروژه‌های جدید فاصله گرفته و اتمام پروژه‌های معطل مانده و بلاتکلیف در دستور کار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: هدف این بوده است که پس از اتمام پروژه‌ها، پیوست رسانه‌ای آن انجام شود، از این رو هزاران پروژه در استان نیز کلنگ‌زنی شده است.

زینلیان اضافه کرد: در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیش از ۳۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: ساختمان دهیاری روستای کلهرود این شهرستان پس از ۱۲ سال افتتاح شد و پروژه‌های مختلف دیگر نیز در حوزه‌های زیرساختی، شهری، تأمین زیرساخت‌ها، مسکن و دیگر پروژه‌ها به سامان رسیده است.

به گزارش ایمنا، در جریان سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه، دهیاری روستای کلهرود، خیابان حاج علی منتظری روستای جهادآباد، مدرسه خیرساز زنده یاد شاهرجبیان در گرگاب، استخر شهرک شهید منتظری پالایشگاه، بلوار شیخ بهایی شاهین شهر و میدان منتهی به آن و اجرایی روکش آسفالت معابر سطح شهر شاهین شهر افتتاح شد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از پروژه ۳۴۸ واحدی زیتون بنیاد مسکن شاهین شهر بازدید کرد.

منبع: imna-788682

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید