چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ایران اسلامی به عنوان موتور پیشران جبهه مقاومت، تعیین کننده سرنوشت آینده جهان است

ایران اسلامی به عنوان موتور پیشران جبهه مقاومت، تعیین کننده سرنوشت آینده جهان است

کد خبر: 9029

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ایران اسلامی امروز در نهایت عزت، اقتدار به عنوان موتور پشیران مقاومت، تعیین کننده سرنوشت آینده جهان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار مرتضی عمو مهدی، امروز _شنبه سی و یکم شهریور_ در آئین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند گام‌های مستحکمی را برای آینده کشور بردارد و زمینه‌ساز تمدن اسلامی باشد.

وی افزود: امروز دشمن در تمام عرصه‌ها از انقلاب اسلامی شکست خورده و درصدد جبران آن در منطقه است، اما ایران اسلامی با برخورداری از نیروهای نظامی جان‌برکف و تسلط کامل بر منطقه اجازه توطئه‌پراکنی به دشمن را نمی‌دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در نهایت عزت، اقتدار به عنوان موتور پیشران مقاومت، تعیین کننده سرنوشت آینده جهان است.

سردار عمو مهدی با بیان اینکه امروز رژه نیروهای مسلح نمایش صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان است گفت: دفاع مقدس نمایانگر آن است که ایستادگی در مقابل دشمن پاسخ می‌دهد و امروز به برکت حرکت با اقتدار و با صلابت نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف، نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: غیرتمندی و وطن پرستی ملت غیور ایران اسلامی زیر سایه اسلام ناب محمدی (ص) در دفاع مقدس ظهور کرد و موجب شد تا همه اقشار جامعه از نقاط مختلف کشور خود را به مناطق عملیاتی رسانده و دشمن متجاوز را از خاک ایران اسلامی اخراج کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: امروز به برکت حضور نیروهای مؤمن مسلح در مجموعه‌های ارتش، فرا جا، سپاه و بسیج، در زمینه‌های مختلف در راستای اعتلا و پیشبرد اهداف انقلاب حرکت می‌کنیم.

سردار عمو مهدی ادامه داد: دوران دفاع مقدس سند گویا و درخشان عزت آفرینی، حماسه سازی و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی است چراکه ملت ایران اعم از مردم و زن، پیر و جوان در این دوران، برای دفاع از نظام، اسلام و کشور، از تمام دارایی خود گذاشتند تا توانستیم دشمن متجاوز را از خاک این مرز و بوم اخراج و به آنها درس بزرگی دهند.

منبع: imna-792065

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید