شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تظاهرات محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی جمعه برگزار می‌شود

تظاهرات محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی جمعه برگزار می‌شود

کد خبر: 9264

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تظاهرات محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان فردا جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی با اشاره به جنایات روزهای اخیر در لبنان و شهادت تعدادی از فرماندهان رشید حزب‌الله، شهادت مردم مظلوم در لبنان و استمرار قتل عام مردم بی دفاع غزه و کرانه باختری اظهار کرد: باید همه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان این جنایات بی نظیر و وحشیانه را محکوم کنند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانات حضرات مراجع عظام تقلید، حجت را بر همگان تمام کرده و سکوت در برابر جنایات این رژیم، حرام شرعی است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور اعلام حمایت ملت ایران از حزب‌الله لبنان و سید مقاومت و اظهار همدردی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان و ملت بی دفاع غزه فردا _جمعه ششم مهر _ تظاهرات سراسری بعد از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد و در تهران و شهرستانهای استان نیز این تظاهرات باشکوه برگزار می‌شود.

تظاهرات در تهران پس از نماز جمعه با سخنرانی سردار فدوی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: تظاهرات مردم تهران پس از اقامه نماز جمعه تهران به امامت آیت الله خاتمی از دانشگاه تهران بسوی میدان انقلاب برگزار می شود و در پایان تظاهرات سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمودی از مردم انقلابی استان تهران خواست با حضور پرشور خود در این تظاهرات ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم لبنان و فلسطین برای بار دیگر تنفر و انزجار خود از رژیم وحشی اسرائیل و اربابان آمریکایی او را اعلام کنند.

منبع: imna-793803

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید