جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ترکیب سپاهان برابر تراکتور (احتمالی)

ترکیب سپاهان برابر تراکتور (احتمالی)

کد خبر: 9307

تیم فوتبال سپاهان امروز در یکی از حساس‌​ترین بازی​‌های خانگی فصل خود میزبان تراکتور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، ششم مهر_ از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان که پس از چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر بالاخره هفته گذشته مقابل ذوب آهن با نتیجه تساوی متوقف شد، در حالی رو در روی تراکتور قرار می‌گیرد که می‌داند این تیم یکی از دو رقیب اصلی‌اش در کورس قهرمانی است و از اهمیت کسب سه امتیاز این بازی خانگی آگاه است.

مورایس برای دیدار با تراکتور همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و حتی کاوه رضایی که در سه بازی اخیر به دلیل مصدومیت در لیست قرار نگرفته بود، برابر تراکتور در دسترس خواهد بود. همچنین سیاوش یزدانی نیز مشکلی برای بازی با تراکتور نخواهد داشت و بدین ترتیب تیم مورایس با ترکیبی کامل آماده بازی با تراکتور خواهد بود.

بازگشت حردانی به ترکیب

همانطور که ژوزه مورایس هم در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور اشاره کرد، صالح حردانی فردا به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و دفاع راست سپاهان در این بازی خواهد بود. با توجه به نقش ویژه حنانوف در سیستم بازی سپاهان، به احتمال زیاد او در ترکیب خواهد ماند و جایگزین حسین گودرزی در دفاع چپ خواهد شد. در قلب دفاع اما احتمال یک تغییر وجود دارد و آن بازگشت محمد دانشگر است تا در کنار محمد امین حزباوی زوج میانی خط دفاع را تشکیل دهند.

هافبکی که دست نمی‌خورد

خط هافبک سه نفره سپاهان برابر تراکتور را مانند بازی‌های قبل محمد کریمی، برایان دابو و محمد مهدی محبی تشکیل می‌دهند، کاپیتان کریمی عقب‌تر از آنها در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شود و محبی و دابو دو هافبک هجومی تیم خواهند بود. مورایس در خط هافبک گزینه‌های دیگری مثل انزونزی را هم دارد اما بعید است فعلاً از او در ترکیب اصلی استفاده شود زیرا دیرتر از سایر نفرات به تمرینات اضافه شده است و هنوز نیاز به هماهنگی بیشتر با تیم دارد.

در انتظار بازگشت کاوه به خط آتش

خط حمله سپاهان در سه بازی ابتدایی با کاوه رضایی در راس آن شکل می‌گرفت اما مصدومیت رضایی در تعطیلات ملی باعث شد رضا اسدی و جواد آقایی‌پور در سه بازی اخیر در پست مهاجم به کار گرفته شوند که البته هیچیک موفق به گلزنی نشدند تا حالا با بازگشت کاوه رضایی، احتمال فیکس شدن مجدد او وجود داشته باشد. خط حمله سپاهان برابر تراکتور به احتمال فراوان با لیموچی و آریا یوسفی در چپ و راست کامل می‌شود تا بدین ترتیب ترکیب ۱۱ نفره سپاهان مقابل تراکتور کامل شود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل تراکتور

پیام نیازمند، محمد دانشگر (هادی محمدی)، محمد امین حزباوی، صالح حردانی، وحدت حنانوف (حسین گودرزی)، محمد کریمی، برایان دابو، محمد مهدی محبی، مهدی لیموچی، آریا یوسفی و کاوه رضایی (رضا اسدی)

منبع: imna-794011

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید