شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » دستگیری ۲ نفر از مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت در اردبیل

دستگیری ۲ نفر از مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت در اردبیل

کد خبر: 9378

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا دو نفر برهم زننده آرامش عمومی در عملیات مقتدرانه ماموران یگان امداد اردبیل دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سردار جواد تقوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم در میدان حر شهر اردبیل، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس و گشت‌های انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در عملیات مقتدرانه پلیسی دو نفر که با استفاده از چوب دستی امنیت و آرامش مردم را برهم زده و اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کشف سه قبضه چوب دستی در این عملیات اظهار داشت: دستگیر شدگان تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار تقوی با بیان اینکه دستگیرشدگان دارای سابقه کیفری متعدد از قبیل نزاع و درگیری، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان هستند، تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه که سلب کننده آرامش فردی و اجتماعی باشد، به شدت و منطبق با قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: imna-794615

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید