شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » اقتصادی » احداث ایستگاه آتش‌نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی دکا

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی دکا

کد خبر: 9383

مدیر مرکز آتش‌نشانی هلدینگ دکا ضمن تبریک ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی گفت: این مرکز در راستای مسئولیت اجتماعی هلدینگ دکا تأسیس شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، مجتبی رستمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۳ تا شهریور ماه، ۶۰ عملیات مختلف از سوی این مرکز انجام شده است.

وی افزود: افزایش ضریب ایمنی رانندگان، مراجعه‌کنندگان و پرسنل، ارتقای ایمنی کالاها و خدمات و پیشگیری حوادث از اهداف ایجاد این مرکز بوده و علاوه بر هلدینگ دکا به دیگر سازمان‌ها نیز خدماتی ارایه کرده است.

مدیر مرکز آتش‌نشانی هلدینگ دکا ادامه داد: کنترل ایمنی، برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد، برگزاری مانورهای آموزشی و آمادگی برای پرسنل، بازدیدهای ایمنی، پاکسازی نقاط مختلف از عوامل حادثه‌زا، شناسایی معضلات ایمنی و ... از جمله دیگر اقدامات مرکز آتش‌نشانی بوده است.

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی دکا

رستمی اعلام کرد: هم‌اکنون ۱۹ نفر نیروی عملیاتی در سه شیفت شبانه‌روزی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند و این افراد از بین ۸۰ متقاضی انتخاب شده‌اند. این مجموعه با هماهنگی نهادهای تخصصی و متولی امر و با سرمایه‌گذاری هلدینگ دکا تجهیز شده است.

به گفته وی، این ایستگاه به انواع ماشین‌های سنگین، نیمه‌سنگین، خودروی پیشرو، امکانات و تجهیزات اطفای حریق، امداد و نجات، ست‌های هیدرولیک، جک‌های بادی، کپسول‌های آب و فوم، سیستم‌های تنفسی و... مجهز است و تمامی استانداردها، ضوابط و مقررات طراحی و ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی در احداث این مجموعه رعایت شده است.

تقدیر ویژه از همکاران آتش‌نشان هلدینگ دکا

مدیر ارتباطات و روابط عمومی هلدینگ دکا نیز ضمن تبریک ۷ مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی گفت: هلدینگ دکا در راستای انجام بخشی از مسئولیت اجتماعی و همچنین با هدف تکمیل زنجیره ارزش، ایستگاه آتش‌نشانی خود را تأسیس کرد و این مرکز از بهمن سال ۱۴۰۲ فعالیت می‌کند.

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی دکا

محمدعلی یاری افزود: افزایش ضریب ایمنی و همچنین اهداف و ارزش‌های سازمان در حوزه مسئولیت اجتماعی از اهداف احداث ایستگاه آتش‌نشانی هلدینگ دکا بوده است. این مرکز با تمامی تجهیزات لازم و استانداردهای مورد تأیید سازمان‌ها و نهادهای تخصصی و متولی امر احداث شده و طی ۶ ماه، ۶۰ عملیات مختلف را پوشش داده است.

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی دکا

وی ضمن تبریک و خداقوت به همکاران آتش‌نشان هلدینگ دکا اظهار داشت: در قالب سلسله رویدادهای "روز تو" که از سوی روابط عمومی دکا و با هدف پاسداشت همکاران بخش‌های مختلف برگزار می‌شود و هربار به یک مناسبت ملی یا جهانی اختصاص دارد، همزمان با ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی با حضور مدیرعامل هلدینگ دکا از همکاران آتش‌نشان تقدیر و تشکر شد.

منبع: tahlilbazaar-305542

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید