یکشنبه، 8 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » پیام تسلیت مسئولان استان یزد در پی شهادت سید مقاومت

پیام تسلیت مسئولان استان یزد در پی شهادت سید مقاومت

کد خبر: 9390

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شهادت سید مقاومت و ایثار، شهید والامقام سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار یزد و آیت الله وافی؛ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک شهادت اسوه بی بدیل جبهه مقاومت اسلامی سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است؛

شهادت اسوه بی بدیل جبهه مقاومت اسلامی، مرد الهی و سرو سهی کرامت و دلاوری شهید والامقام سید حسن نصرالله به دست شقی ترین مردمان تاریخ و باند ترور و جنایتکار صهیونیستی، سلمه ای سخت است که قلب تمامی آزادی خواهان جهان و رزمندگان لبنان و فلسطین را در حزنی عظیم فرو برد.

شهید والامقام سید حسن نصرالله، حقیقتاً سید جبهه مقاومت و فرماندهی دلاور و خداباور بود که سراسر عمر بابرکت ش در مسیر الهی دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین در برابر سگ هار صهیونیستی و خونخواری های این رژیم غاصب گذشت و سر انجام نیز در این مسیر نورانی به آرزوی همیشگی و دیرینه اش یعنی شهادت در جهاد فی سبیل ا… و پیوستن به یاران و همراهان شهیدش رسید و عند ربهم یرزقون گردید.

انتقام خون مبارک و مطهر آن مرد الهی و عالم مجاهد خواسته تمامی آزادی خواهان و رزمندگان سازمان مقاومت اسلامی بوده که رژیم پلید صهیونیستی نخواهد توانست از آن بگریزد. صهیونیست های جنایتکار باید بدانند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند.

راه مقاومت، باصلابت تر و قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود. انشاا...

اینجانبان صمیمانه شهادت سردار بزرگ اسلام دبیرکل حزب الله لبنان را به پیشگاه حضرت بقیه ا… ارواحنا فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)؛ ملتهای شهید پرور لبنان، ایران و فلسطین و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن مرد خدا را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نماییم.

منبع: imna-794713

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید