یکشنبه، 8 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » هر قطره خون شهیدان مقاومت، درخت تنومند اسلام و جبهه مقاومت را استوارتر می‌کند

هر قطره خون شهیدان مقاومت، درخت تنومند اسلام و جبهه مقاومت را استوارتر می‌کند

کد خبر: 9409

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله گفت: رژیم غاصب صهیونیستی فکر می‌کند با به‌شهادت رساندن رهبران مقاومت می‌تواند بر جبهه مقاومت پیروز باشد، اما هر قطره خون مردم بی‌گناه فلسطین درخت تنومند اسلام و جبهه مقاومت را قوی‌تر و استوارتر می‌کند.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید جنبش حزب الله لبنان اظهار کرد: شهادت این رهبر شجاع و دلیر مقاومت را به تمام مسلمانان به‌ویژه مردم مسلمان لبنان، فلسطین و ایران تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه شهادت این مجاهد ولایت‌مدار ضایعه‌ای بود که به پیکر اسلام وارد شد، افزود: رژیم غیرقانونی صهیونیستی اواخر عمر خود را می‌گذراند و نفس‌های پایانی را می‌کشد، از این‌رو همچون سگ هار به جان فرزندان، کودکان و زنان فلسطین افتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این رژیم غاصب فکر می‌کند با به‌شهادت رساندن رهبران مقاومت می‌تواند بر جبهه مقاومت پیروز باشد، اما هر قطره از خون مردم بی‌گناه فلسطین درخت تنومند اسلام و جبهه مقاومت را قوی‌تر و استوارتر می‌کند.

فلاح ادامه داد: اتحاد و وحدت جامعه مسلمانان می‌تواند هر چه سریع‌تر جلوی وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را بگیرد و آ ن را به نابودی بکشاند.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان فلسطین باید بدانند که در پیروی از رهبر جهان اسلام حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای می‌توانند بر رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام پیروز شوند ، گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم به هر نحوی شده است، کمک کنیم هر چه سریعتر رژیم پلید صهیونیستی نابود و از صفحه روزگار محو شود تا شاهد آرامش در جهان اسلام باشیم.

منبع: imna-794826

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید